کد خبر : 1682345 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:52 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

یاوری: می‌توانیم میزبان خوبی در جام ملت‌ها باشیم

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید می‌توانیم میزبان خوبی باشیم اما به شرطی که ساختارها را در آن زمان درست کنیم.

یاوری: می‌توانیم میزبان خوبی در جام ملت‌ها باشیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمود یاوری درباره اطلاعیه کانون مربیان مبنی بر لغو مسابقات فوتبال اظهار کرد: بیانیه‌ای با جمع‌بندی اعضای کانون در این خصوص صادر شد و دیدگاه اعضا این بود. من نظری ندادم ولی به هر حال این دیدگاه از نظر من مورد تایید است و حتی اگر مخالف آن باشم باز هم مورد تایید من است. کانون مربیان مدیرعامل دارد و او تصمیمات لازم را با نظرات اعضا می‌گیرد و قابل احترام است.

 

او در رابطه با پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا از سوی ایران گفت: اگر تا آن زمان اوضاع و احوال کشور تغییر نکند و به همین شکل ادامه پیدا کند، نمی‌توانیم میزبانی کنیم. فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد و همیشه در سطح بالای فوتبال آسیا بوده است. ما بازیکنان زیادی در اروپا داریم و همیشه در سطح بالایی از فوتبال این قاره بوده‌ایم. می‌توانیم میزبان خوبی باشیم اما به شرطی که ساختارها را در آن زمان درست کنیم.

 

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: باید مساله حضور خانوم‌ها در ورزشگاه و ساختار اداری فوتبال‌مان حل شود. AFC یک دستور عمل و ما هم یک دستور عمل داریم و این نمی‌شود چرا که باید دستورعمل‌ها یکی باشد و همه چیز به حل کردن مشکلات جامعه‌مان ربط دارد. البته مشکلات ساختاری در همه کشورها وجود دارد و در شرایط مساوی نسبت به دیگر کشورها هستیم اما به هر حال باید این مسائل را حل کنیم.

دیدگاه‌ها