کد خبر : 1682408 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 17:10 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

موراتی: دراماتیک‌ترین بازی عمرم در نوکمپ بود

ماسیمو موراتی مالک سابق اینتر، بازی خاطره انگیز برابر بارسا در نوکمپ را دراماتیک ترین خاطره فوتبالی خودش می داند.

موراتی: دراماتیک‌ترین بازی عمرم در نوکمپ بود

به گزارش "ورزش سه"، به دهمین سالروز سه گانه تاریخی اینتر نزدیک می شویم. اینتر ده سال پیش با هدایت مورینیو و در حالی که ماسیمو موراتی مالکیتیش را برعهده داشت، توانست به تنها باشگاه ایتالیایی تبدیل شود که موفق به فتح سه گانه شده است.

نراتزوری در سری آ قهرمان شدند. جام حذفی را بردند و در فینال لیگ قهرمانان نیز با پیروزی بر بایرن در برنابئو، برای سومین بار قهرمان اروپا شدند.

 

 

1259017

 

 

ماسیمو موراتی معتقد است اینتر همان شبی که در نوکمپ موفق به صعود به فینال شد، در واقع قهرمانی اش قطعی بود. اینتر در بازی رفت 3-1 پیروز شد و در بازی برگشت با شکست 1-0 به فینال رفت.

 

موراتی در این رابطه گفت:« فینال در واقع سخت ترین بازی ما نبود چرا که در نوکمپ به اندازه کافی سختی کشیده بودیم. از لحاظ روحی ما همان شب نوکمپ، قهرمان اروپا شدیم. واقعا دراماتیک ترین بازی زندگی ام بود.

تقریبا تمام مسابقه را با اخراج غیرمنصفانه تیاگو موتا ده نفره بودیم. وقتی اتوئو را دیدم که چطور به دفاع کمک می کند، اطمینان پیدا کردم که از بازی سربلند خارج خواهیم شد. پس از گذر از سد بارسا، از لحاظ اعتماد به نفس به شرایطی رسیدیم که می دانستیم جام از آن ماست. دیگر مطمئن بودیم که از پس هر حریفی بر می آییم.»

 

جدایی احتمالی لائوتارو از اینتر:« بارسا اگر لائوتارو را می خواهد، مسی را بدهد. در این صورت قابل قبول خواهد بود. البته دیبالا هم جانشین خوبی برای لائوتارو محسوب می شود.»

 

 

1259016

 

دیدگاه‌ها