کد خبر : 1682388 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 14:21 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

اولتیماتوم بارسلونا به اینتر در مورد لائوتارو

باشگاه بارسلونا به اینتر 10 روز مهلت داد تا در مورد پیشنهاد این باشگاه برای لائوتارو مارتینز تصمیم گیری کند.

اولتیماتوم بارسلونا به اینتر در مورد لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در دومین فصل حضورش در اینتر، ستاره ای ارزشمند و بی جانشین نشان داده است. او در کنار روملو لوکاکو زوج خط حمله خطرناکی برای اینتر ساخته؛ با این حال گفته می شود که دوست دارد فصل بعد به بارسلونا برود تا در کنار لیونل مسی به فوتبالش ادامه دهد.

رسانه های بارسلونا هر روز اخبار و شایعات جدیدی در مورد لائوتاور منتشر می کنند و در جدیدترین شان روز گذشته ادعا شد که اینتر حاضر است لائوتارو را با 60 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن، به بارسا انتقال دهد.

 

 

1491507

 

 

در همین رابطه امروز نشریه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که بارسلونا مهلتی ده روزه برای نهایی کردن مذاکرات با اینتر بر سر انتقال لائوتارو تعیین کرده است.

آخرین پیشنهاد بارسا پرداخت 80 میلیون یورو به صورت اقساط به علاوه سمدو و جونیور فیرپو یا ژان کلر تودیبو بوده که گویا مورد قبول سران اینتر قرار نگرفته است.

به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر به بارسلونا اعلام کرده است که یا پرداخت 111 میلیون یورو بند فسخ لائوتارو یا اینکه او در اینتر خواهد ماند.

لائوتارو در 31 بازی فصل توانسته 16 گل بزند و 4 پاس گل نیز داده است. او در برنامه های جاه طلبانه اینتر یک مهره کلیدی است و نراتزوری قصد ندارد به راحتی او را از دست بدهد.

 

 

 

1494604

دیدگاه‌ها