کد خبر : 1682520 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:33 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پابلو زابالتا:

انتقال مسی و رونالدو به سیتی سوژه شوخی ما بود

پابلو زابالتا، مدافع سابق منچسترسیتی می‌گوید که آنها در مقطعی با انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اتحاد شوخی می گردند.

انتقال مسی و رونالدو به سیتی سوژه شوخی ما بود

به گزارش "ورزش سه"، در همان سال‌ها که یک گروه مدیریتی کشور امارات باشگاه منچسترسیتی را در اختیار گرفت، مدافع آرژانتینی یعنی پابلو زابالتا نیز به این تیم منتقل شد. این مدافع کناری حالا در مصاحبه می گوید که بازیکنان سیتی در آن زمان در انتظار انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اتحاد بوده‌اند.

 

پابلو زابالتا می‌گوید: " ۱۰ روز بعد از حضور من در منچستر سیتی خرید باشگاه توسط گروه اماراتی نهایی شد. چهار روز بعد آنها با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون پوند روبینیو را جذب کردند. در آن زمان من با خودم گفتم حالا باید چه کار کنم؟ شش ماه بعد از انجام خواهم رفت!


ما شوخی های زیادی در این مورد می‌کردیم. حتی در رختکن درباره حضور مسی و رونالدو در منچستر سیتی شوخی می کردیم."

 

 

1494984

 

 

زابالتا که در سال ۲۰۱۷ منچسترسیتی را به مقصد وستهام ترک کرد حالا به بازنشستگی بسیار نزدیک شده است. او در این باره گفت: " من هر روز وقتی از خواب بیدار می شوم به این موضوع فکر می‌کنم. به اینکه بعد از بازنشستگی چه چیزی در انتظار من خواهد بود. من حتی به این موضوع فکر کرده بودم که در پایان فصل راهی یک لیگ دیگر شاید ایتالیا شوم اما حالا چیزی نمی دانم. انگیزه شما بازی جلوی تماشاگران خواهد بود بنابراین شما می توانید با چه شور و شوقی در المپیکو رم یا سن سیروی خالی حضور داشته باشید؟"

دیدگاه‌ها