کد خبر : 1682540 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 12:20 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

حماقت درمان پذیر نیست

حمله تند الی هوینس به مهاجم هرتابرلین

الی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، به شدت به حرکت اخیر سالومون کالو، مهاجم هرتا برلین در نقض قوانین قرنطینه و فاصله گیری اجتماعی، واکنش نشان داد.

حمله تند الی هوینس به مهاجم هرتابرلین

به گزارش "ورزش سه"،  در حالی که مسئولان برگزاری رقابت های بوندس لیگا در تلاش هستند تا این رقابت ها هرچه زودتر از سر گرفته شود و موارد بهداشتی و ایمنی سفت و سختی برای تیم ها در نظر گرفته اند، انتشار ویدئویی از کالو که در آن در هنگام گرفتن تست کرونا از هم تیمی هایش توسط کادر پزشکی باشگاه، مشغول شوخی و خنده و فیلمبرداری با تلفن همراهش بود؛ حرکتی که محرومیت او از سوی باشگاه هرتا را به همراه داشت.

این اتفاق باعث شده بود تا مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، اعلام کند که همه بازیکنان بوندس لیگا باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند اما اکنون هوینس حمله تندتری به مهاجم سابق چلسی انجام داد. او در پاسخ به سوالی در مورد حرکت کالو، در جمله ای کوتاه اما تند گفت:" هیچ درمانی برای حماقت وجود ندارد."

 

1494561

 

 

هوینس همچنین در مورد برگزاری دوباره رقابت های بوندس لیگا تایید کرد که در هر صورت سطحی از ریسک برای بازگشت بازیکنان به میادین وجود خواهد داشت:" شرایط بهداشتی در نظر گرفته شده توسط فدراسیون فوتبال فوق العاده است. البته بحثی نیست که همچنان ریسک وجود دارد. اما از بُعد انسانی، هر کاری لازم بوده، انجام شده است تا این ریسک به حداقل برسد."

قرار است ادامه رقابت های بوندس لیگا بدون حضور تماشاگران برگزار شود؛ موضوعی که گروهی از طرفداران به آن اعتراض دارند اما هوینس معتقد است که همه باید این شرایط را بپذیرند:" همه باید به سهم خودشان فداکاری کنند. این جشن اکتبرفست نیست. نمی توان اجازه داد هواداران به ورزشگاه بروند. همه از جمله هواداران باید در این شرایط همکاری لازم را انجام بدهند. برگزاری بازی بدون تماشاگر، کمترین مشکل است. می فهمم که هواداران نمی توانند بازی در ورزشگاه خالی را بپذیرند اما اگر این را نپذیرند، در آینده فوتبالی وجود نخواهد داشت."

 

1447967

 

یکی از مشکلات مهم باشگاه در این مدت، کاهش درآمدها به دلیل برگزار نشدن بازی ها بود. بسیاری از باشگاه ها تلاش کردند با کاهش دستمزد بازیکنان، این مسئله را جبران کنند. هوینس در این مورد هم گفت:" نمی توانید انتظار داشته باشید که بازیکنان همه پول شان را ببخشند. اما برای مقابله با این شرایط، باید دستمزدها را تعدیل کرد."

دیدگاه‌ها