کد خبر : 1682609 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 19:18 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیری آنری:

وقتی خودم رفتم، چطور به اوبامیانگ بگویم بماند

تیری آنری، کاپیتان سابق آرسنال، امیدوار است که پیر امریک اوبامیانگ در این باشگاه بماند اما تایید کرد که در صورت جدایی این بازیکن، تصمیم او را درک می کند.

وقتی خودم رفتم، چطور به اوبامیانگ بگویم بماند

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ که در ژانویه 2018 از دورتموند به آرسنال پیوست، علی‌رغم نمایش های درخشانی که داشت، نتوانست این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر تبدیل کند و اکنون شایعاتی در مورد آینده او به گوش می رسد؛ به ویژه اینکه تنها تا تابستان 2021 با توپچی ها قرارداد دارد.

آنری که خود برای کسب افتخارات بیشتر، در سال 2007 آرسنال را به مقصد بارسلونا ترک کرد، در مورد شرایط اوبامیانگ گفت:" هر کسی در نهایت کاری که باید را انجام خواهد داد. چطور من می توانم به کسی بگویم بماند، وقتی خودم رفتم؟ این اتفاقات رخ می دهد اما این علاقه شما به باشگاه را از بین نمی برد.

 

1493573

 

به عنوان هواداران آرسنال، دوست دارم او بماند اما به عنوان فوتبالیست، او شرایط را با خانواده اش می سنجد، با پدرش و می بیند که چه تصمیمی بهترین است. اگر طرفدار آرسنال باشید، دوست ندارید او برود اما من نمی دانم او برای دوران حرفه ای اش چه چیزی در ذهن دارد.

همه آنچه می دانم این است که اگر او برود، ما مطمئنا دل‌مان برای گلزنی های او تنگ می شود. او گل های زیادی می زند و اگر گلزنی های اوبامیانگ را از آرسنال بگیریم، شرایط سخت می شود.

من به افراد و رویایی که آنها دارند، احترام می گذارم اما به عنوان هوادار آرسنال، هر آرسنالی ای باید دیوانه باشد که بگوید او باید برود."

دیدگاه‌ها