کد خبر : 1682660 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 11:35 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

5، 6 ماه دیگر می توانم تمرین جدی داشته باشم

کریمی: تعویق المپیک به من فرصت دوباره داد

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: تعویق المپیک این فرصت را به من داد تا با آمادگی بیشتری در توکیو حاضر شوم.

کریمی: تعویق المپیک به من فرصت دوباره داد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کریمی که بعد از شنیدن خبر تعویق المپیک توکیو تصمیم به عمل جراحی زانو گرفت، این روزها به فیزیوتراپی می پردازد. دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان در سال 2019 از دو هفته دیگر تمرینات بالاتنه خود را استارت می زند و دقیقا دورانی را طی می کند که حسن یزدانی در ماههای اخیر آن را طی پشت سر گذاشته بود. 


این ملی پوش کشتی آزاد که قصد دارد در المپیک توکیو در وزن 97 کیلوگرم روی تشک برود، درباره وضعیت خود گفت: فعلا 10 جلسه هست که کارهای فیزیوتراپی را روی زانویم انجام می دهم. روند بهبودی من کاملا روی روال پیش می رود. یک ماه دیگر هم باید فیزیوتراپی را دنبال کنم  و از دو هفته دیگر تمرینات بالاتنه را آغاز می کنم. 


وی افزود: 5، 6 ماه دیگر تمرینات کشتی را آغاز می کنم تا بتوانم مثل گذشته سنگین تمرین کنم و برای مسابقات پیش رو آماده شوم. 


علیرضا کریمی درباره تعویق المپیک و شانس دوباره ای که به او داده شده، گفت: هم من و هم تعدادی دیگر از ورزشکاران این فرصت نصیبشان شد که وقت بیشتری برای حضور در المپیک داشته باشند. هم از نظر جسمی و هم روحی حالا همه ورزشکاران یک بیشتر می توانند خودشان را آماده کنند.

دیدگاه‌ها