کد خبر : 1682903 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 19:00 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی برای تمدید قراردادها نظر می‌دهد؛

رسول‌پناه: دو دستگی در پرسپولیس نداریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد هیچ اختلافی بین اعضای هیأت مدیره سرخ پوشان وجود ندارد.

رسول‌پناه: دو دستگی در پرسپولیس نداریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رسول‌پناه بعد از جلسه هیأت مدیره در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه‌ی امروز پیرامون بحث کارگزار باشگاه و شرایط قرارداد داشتیم. هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم ولی ان‌شاالله طی دو روز آینده این اتفاق بیفتد و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

 

او درباره ناراحتی هاشمی در زمان خروج از جلسه هیأت مدیره باشگاه و اینکه عنوان کرده «آقای رسول‌پناه صحبت می‌کند، خوب هم حرف می‌زند!»، گفت: اصلا دو دستگی وجود ندارد و در مصاحبه اخیرم نیز این موضوع را تکذیب کردم. آقای هاشمی اهل گفت‌وگو نیست. شما در دو سال اخیر مصاحبه‌ای از ایشان دیدید؟ تا الان هم حدود ۴-۳ ساعت در جلسه بودیم و هیچ مشکلی نداریم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اینکه عنوان شده قرار است قرارداد جدید با کارگزار پرسپولیس به امضای وزیر ورزش و جوانان هم برسد، صحت ندارد و این موضوع، دستور هیأت مدیره باشگاه است. ما فقط اگر بخواهیم نظرخواهی کنیم، برای معاونت حقوقی وزارتخانه ارسال خواهیم کرد.

 

رسول‌پناه در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان و تمایل علی علیپور برای تمدید قرارداد با پرسپولیس عنوان کرد: هنوز صحبتی در این باره نشده است. این موضوع به نظر سرمربی و سرپرست تیم مرتبط می‌شود.

دیدگاه‌ها