کد خبر : 1682910 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 19:50 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: این 4 بازیکن لایق دریافت توپ طلا بودند

رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل مدعی شد از آسیب دیدگی های متوالی درس های بزرگی گرفته است.

رونالدو: این 4 بازیکن لایق دریافت توپ طلا بودند


به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند اگر مصدومیت های مختلف گریبان رونالدوی برزیلی را نمی گرفت او می توانست حتی به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. اما او مدعی شد تا سال 2000 از نظر فیزیکی تمرینات خوبی نداشته و البته او درس های زیادی از توالی این اتفاقات آموخته است.

 

رونالدو گفت: "من چهار سال پشت سر هم بدون هیچ مشکلی بازی کردم، اما هنوز هم می گویم که تمرینات ما از سال 2000 متفاوت از گذشته بود. من برای مدت طولانی تلاش کردم تا مانند ماکوس کافو یا روبرتو کارلوس تمرین کنم و چنین کاری لازم نبود و برایم ایجاد آسیب دیدگی می کرد.

 

1431323

 

من نمی خواهم کسی را مقصر بدانم، اما تنها توضیحی که می توانم بدهم این است که من قبل از سال 2000 خوب تمرین نکرده بودم. من بعد از آن دوباره آسیب دیدم، بنابراین شاید این یک توهم توطئه باشد. من سپس دوباره بازی کردم و دچار همان مصدومیت اما در پای دیگر و هنگام بازی برای میلان شدم.

 

من از این آسیب دیدگی بسیار آموخته و قطعا تبدیل به انسان بهتری شده و درک کردم چقدر فوتبال را دوست دارم. من بعد از اولین آسیب دیدگی کمی ترسیدم، زیرا مردم می گفتند این پایان کار من است و هیچ کس مصدومیتی مانند این را در فوتبال تحمل نکرده است، اما من احساس کردم که دوباره می توانم بازگردم.

 

جوایز فردی؟ از نظر من چهار بازیکن هستند که موفق به کسب توپ طلا نشده اند، اما این جایزه باید به آنها می رسید؛ الساندرو دل پیرو، پائولو مالدینی ، فرانچسکو توتی و رائول. من همچنین روبرتو کارلوس را نیز به این لیست اضافه خواهم کرد که دو بار پشت سر من در رده بندی قرار گرفت."

دیدگاه‌ها