کد خبر : 1683081 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 21:19 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اریک تن هاگ:

بهترین روزهای لیونل مسی زیر نظر گواردیولا رقم خورد

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس به تمجید از توانایی های پپ گواردیولا پرداخت.

بهترین روزهای لیونل مسی زیر نظر گواردیولا رقم خورد

به گزارش "ورزش سه، اریک تن هاگ که روزگاری دستیار پپ گواردیولا در بایرن مونیخ بود و بسیاری سبک بازی تماشایی آژاکس را برگرفته از همان دوران می دانند، مدعی شد این سرمربی اسپانیایی موفقیت را به همراه ارائه فوتبال زیبا می خواهد. اریک تن هاگ همچنین در ادامه اذعان داشت لیونل مسی هرگز به اندازه دوران حضور پپ روی نیمکت بارسلونا موفق نبوده است.

 

1495598

 

اریک تن هاگ گفت: "پپ گواردیولا فقط یک بار در حرفه خود اشتباه کرده است، آنهم در سال اول حضورش در منچسترسیتی که قدرت و سرعت بازی های لیگ برتر را دست کم گرفت. اما در ادامه گواردیولا دریافت بدون داشتن بازیکنان فیزیکی نمی تواند سبک مورد علاقه اش را در لیگ برتر ارائه دهد و به همین دلیل چنین بازیکنانی را جذب کرد.

 

هیچ کس هرگز گواردیولا را فراموش نخواهد کرد. او بارها موفق به کسب جام ها بسیاری شده، اما بیشتر گواردیولا را به خاطر نحوه بازی تیم هایش در ذهن دارند. گواردیولا مانند معلمش یوهان کرایف می خواهد با فوتبال زیبا موفقیت به دست آورد.

 

لیونل مسی هیچگاه به خوبی روزهای حضور پپ گواردیولا در بارسلونا نبوده است. بارسلونا در سال‌های اخیر در اروپا چندان موفق نبوده، لیونل مسی نیز هنوز فوق العاده است، اما گاهی اوقات از حد معمول بدتر بازی می کند که در دوران گواردیولا هرگز اینگونه نمی شد. پپ گواردیولا یک سرمربی شجاع، مبتکر و پیشگام است."

دیدگاه‌ها