کد خبر : 1683302 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

قصد دارم گواردیولا را به بارسا برگردانم

خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید قصد دارد پپ گواردیولا سرمربی سابق این تیم را به نوکمپ برگرداند.

قصد دارم گواردیولا را به بارسا برگردانم

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا که خود را برای شرکت در انتخابات ریاست این باشگاه کاتالان در سال آینده آماده می‌کند می‌گوید امیدوار است بتواند پپ گواردیولا را به نوکمپ برگرداند و سکان هدایت آبی‌اناری‌ها را بار دیگر به دست او بسپارد.

 

لاپورتا در فاصله سالهای 2003-2010 رئیس بارسلونا بود و دوران خارق‌العاده بارسا با هدایت گواردیولا از زمان ریاست او آغاز شد. گواردیولا از سال 2008 تا 2012 هدایت بارسا را به عهده داشت و بلوگرانا در زمان او به یکی از پرقدرت‌ترین دوره‌های خود دست یافت و توانست سه بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شود. گواردیولا سپس بارسا را ترک کرده و به بایرن مونیخ و منچسترسیتی پیوست و در این دو تیم هم بسیار موفق بوده.

 

1495840

 

لاپورتا حالا در یک گفتگوی تلویزیونی گفت:" من در تلاش هستم تا خودم را به عنوان کاندید ریاست باشگاه معرفی کنم. من قبلا رئیس بوده‌ام و برای بازگشت به آن زمان هیجان دارم. وضعیت بارسا در سال 2021 دراماتیک خواهد بود و ما باید روند موجود را برعکس کنیم. من علاقه زیادی به بازگشت گواردیولا دارم. ولی او حالا در سیتی است و این تصمیمی است که خودش باید بگیرد. او برای بارسلونا یک معیار است و خیلی از کاتالانها دوست دارند دوباره شاهد حضورش در بارسا باشند".

 

رئیس سابق بارسلونا در ادامه گفت:" من در زمان مناسب با کسی که معتقدیم باید از سال 2021 سرمربی بارسا باشد صحبت خواهم کرد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها