کد خبر : 1683124 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

هالی‌فیلد- تایسون 3؛ هیجان در دنیای بوکس

ایواندر هالی‌فیلد می‌گوید مایل است مبارزه دیگری با مایک تایسون انجام دهد هر چند مبارزه با او برای سومین بار، ترجیح اولش برای بازگشت به رینگ بوکس نیست.

هالی‌فیلد- تایسون 3؛ هیجان در دنیای بوکس

به گزارش "ورزش سه"، ایواندر هالی‌فیلد با صحبتهای خود هواداران بوکس را به شدت هیجان‌زده کرده. چرا که ممکن است دنیا یک بار دیگر شاهد مبارزه افسانه‌ای هالی‌فیلد – تایسون باشد. مبارزه‌ای که جدال سوم این دو اسطوره بوکس خواهد بود. هالی‌فیلد در صحبتهای اخیر خود می‌گوید برای انجام این مبارزه با تایسون تمایل دارد هر چند ترجیح اولش برای بازگشت به رینگهای بوکس، این مبارزه نیست.

 

1495651

 

هالی‌فیلد 57ساله در این باره گفت:" مدیر برنامه‌های من و او در حال صحبت کردن هستند. ولی اگر نظر من را بخواهید، اگر دست من باشد دوست دارم در بازگشت به رینگ بوکس با ریدیک بویی مبارزه کنم".

 

هالی‌فیلد می‌گوید تمایل بیشتری دارد که بازگشتش به رینگ بوکس با مبارزه با بویی 52ساله آغاز شود چرا که او را رفیق خودش می‌داند. با اینحال هالی‌فیلد می‌گوید با وجود مبارزه معروف آنها در سال 1997 که با ماجرای گاز گرفتن گوش حریف توسط او تاریخی شد، با مبارزه با مایک آهنین مشکلی ندارد. هالی‌فیلد می‌گوید از برگزاری مبارزه نمایشی با تایسون استقبال می‌کند. در جنجالی ترین مبارزه بوکس تاریخ مایک تایسون در حالی که در رینگ مشغول مبارزه با ایواندر هالی فیلد بود گوش او را گاز گرفته و کند. شهرتی منفی که هیچوقت دست از سر مایک آهنین برنداشته. 

 

1495650

 

لازم به ذکر است که مایک تایسون و ایواندر هالی‌فیلد در روزهای اخیر اعلام کردند قصد دارند با هدف جمع‌آوری اعانه برای کمک به سازمانهای خیریه در یک مبارزه نمایشی شرکت کرده و به مصاف هم بروند.

 

دیدگاه‌ها