کد خبر : 1683126 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:25 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لالیگا: 23 خرداد، شروع احتمالی لیگ اسپانیا

خاویر تباس رئیس لالیگا می‌گوید تمایل دارد ادامه فصل این لیگ از تاریخ 23 خردادماه از سر گرفته شود.

رئیس لالیگا: 23 خرداد، شروع احتمالی لیگ اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگای اسپانیا می‌گوید این لیگ بر خلاف نظر منتقدین عجله‌ای برای شروع مجدد این فصل ندارد و همه تلاشهایش در همراهی کامل با مقامات بهداشت و سلامت دولت انجام می‌شود. تباس در این صحبتهایش می‌گوید تمایل دارد که لالیگا از روز 12 ژوئن یعنی 23 خرداد از سر گرفته شود.

 

تباس در یک مصاحبه تلویزیونی گفت:" ما باید خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم. مسابقات همان خواهد بود ولی بدون تماشاچی. شرایط تمرینی و شرایط شرکت در مسابقه هم برای بازیکنان فرق خواهد داشت".

 

1495655

 

رئیس لالیگا درباره مثبت شدن تست پنج نفر در روزهای اخیر گفت:" ما انتظار تعداد بیشتری داشتیم. مثلا 25 تا 30 نفر. مناطقی در اسپانیا هست که شدت ویروس در آنها بسیار کم شده. ما از 2500 تست تنها 8 مورد مثبت داشته‌ایم. فوتبالیست‌های ما هم در مراحل پایانی بیماری هستند و این هفته از آنها دوباره تست گرفته می‌شود".

 

تباس در پاسخ به کسانی که لالیگا را به عجله زیاد در شروع مجدد رقابتها متهم می‌کنند گفت:" در نهایت کسانی که اجازه شروع مسابقات را می‌دهند مقامات مسئول دولتی هستند. آنها در برنامه‌ریزی‌های جامع‌شان، استراتژی بازگشت ورزش به فعالیت عادی را هم طراحی کرده‌اند و ما هر چه دولت بگوید بر همین اساس عمل خواهیم کرد. به همین علت است که این ادعاها درباره عجله کردن را قبول نداریم و رد می‌کنیم".

 

تباس در پاسخ به سوالی درباره زمان شروع لالیگا گفت:" نمی‌دانم، بستگی به شرایط دارد. من دوست دارم رقابتها از 12 ژوئن یعنی 23 خرداد شروع شود. ولی بستگی به شرایط دارد. بستگی به میزان عود کردن مجدد ویروس. ولی این را می‌دانم که لیگهای دسته یک و دسته دو همزمان به پایان می‌رسند و به مدت 35 روز هر روز شاهد برگزاری مسابقات فوتبال خواهیم بود".

 

 

دیدگاه‌ها