کد خبر : 1683136 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 11:55 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: چرا برای بازگشت لالیگا عجله می‌کنند؟

جرارد پیکه ستاره بارسلونا می‌گوید تاریخ اعلام شده برای شروع مجدد لالیگا یعنی 23 خرداد زودهنگام است و بازگشت لالیگا باید به تاریخی بعد از آن موکول شود.

پیکه: چرا برای بازگشت لالیگا عجله می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه ستاره خط دفاعی بارسلونا می‌گوید تاریخ اعلام شده برای شروع مجدد لالیگا در 12 ژوئن یعنی 23 خرداد زودهنگام است و بازگشت فوتبال اسپانیا باید به تاریخی بعد از آن موکول شود. این صحبتهای او بعد از آن مطرح شد که خاویر تباس رئیس لالیگا از احتمال برگزاری لیگ این کشور از تاریخ 12 ژوئن خبر داد.

 

1479338

 

بارسلونا که امسال مدافع عنوان قهرمانی لیگ است پیش از تعلیق رقابتها به دلیل اپیدمی کرونا با اختلاف دو امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش رئال مادرید صدرنشین بود.

 

پیکه در این باره گفت:" من تمایل لالیگا به تمام کردن فصل را می‌فهمم چون پای پول زیادی در میان است. ولی ما با اینکه پیشتاز جدول لیگ هستیم ولی قهرمان شدن به این شیوه خیلی زشت خواهد بود".

 

ستاره بارسلونا در ادامه گفت:" شنیدم خاویر از شروع مجدد لیگ در 12 ژوئن صحبت کرده. ما خیلی وقت است از کوران رقابت دور هستیم و همه باید این را بدانند که پیش از شروع دوباره مسابقات برای جلوگیری از مصدومیت‌های شدید باید مدت قابل توجهی تمرین کنیم و آماده شویم. نظر من این است که شروع لیگ از چند روز دیرتر به هیچکس آسیب نمی‌زند".

 

 

 

دیدگاه‌ها