کد خبر : 1683196 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:17 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

ستاره بارسلونا و نقض پروتکل های اجرایی لالیگا

روزنامه آاس ساعتی پیش خبر از نقض پروتوکل های احرایی فیفا توسط ارتور ملو هافبک برزیلی بارسلونا داد.

ستاره بارسلونا و نقض پروتکل های اجرایی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، جمعه گذشته بود که تمرینات بارسلونا پس از نزدیک به دو ماه از سر گرفته شد. بارسا اولین باشگاهی بود که پس از منفی شدن تست کرونای تمامی بازیکنانش، تمرینات را شروع کرد.

امروز آاس گزارش داد که آرتور ملو هافبک برزیلی بارسلونا در تمرین امروز تیمش پروتوکل های اجرایی لالیگا را نقض کرده است. جمعه گذشته آرتور با ماشین رنج روور به محل تمرین بارسلونا آمد ولی امروز با ماشین فراری در کمپ خوان گامپر حاضر شد.

 

 

1495716

 

 

طبق دستورالعمل های لالیگا، تمامی بازیکنان باید از یک ماشین برای آمدن از منزل به محل تمرین استفاده کنند و به این ترتیب ملو قوانین را نقض کرده است.

 

خاویر تباس رئیس لالیگا روز گذشته گفت که اگر همه چیز خوب پیش برود، می توان لیگ را از 12ژوئن ادامه داد و البته گفت که تمامی تیم ها باید پروتوکل های تعریف شده را اجرا کنند. بازیکنانی که قوانین را نقص می کنند، در ابتدا باید از سوی باشگاه جریمه شوند هرچند لالیگا نیز حق جریمه کردن را برای خود محفوظ نگاه داشته است.

هفته گذشته انتشار یک لایو اینستاگرامی از سالومون کالو بازیکن هرتا نشان داد که بازیکنان این تیم در رختکن، هیچکدام از دستورالعمل های بوندسلیگا را اجرا نکرده اند. در نتیجه انتشار این لایو، باشگاه هرتا تا پایان فصل کالو را تعلیق کرد. اکنون باید دید بارسلونا برای ملو چه جریمه ای در نظر خواهد گرفت.

 

 

1495731

 

 

 

 

دیدگاه‌ها