کد خبر : 1683208 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 16:15 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

دربی سویا؛ بازی افتتاحیه از سرگیری لالیگا

طبق ادعای کادنا سر لالیگا در نظر دارد تا برای از سرگیری بازی های فوتبال در اسپانیا، دیدار سویا-رئال بتیس را به عنوان افتتاحیه انتخاب کند.

دربی سویا؛ بازی افتتاحیه از سرگیری لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، روز گذشته بود که خاویر تباس رئیس لالیگا اعلام کرد تاریخ 12 ژوئن(جمعه 23 خرداد) را برای شروع مجدد بازی های لیگ اسپانیا در نظر گرفته اند. تاریخی که البته هنوز قطعی نشده است.

 

 

1495753

 

 

امروز کادنا سر ادعا کرد که دیدار افتتاحیه، دربی شهر سویل بین سویا و رئال بتیس در ورشگاه سانچس پیسخوان خواهد بود. به دلیل گرمای هوا نیز احتمالا بازی ساعت 21 به وقت محلی برگزار می شود.

 

 

1437002

 

 

مونچی مدیر وررشی سویا در واکنش به انتشار این خبر گفت:« چه دیداری بهتر از دربی سویا برای شروع مجدد لالیگا؟ همه بی تاب شروع دوباره فوتبال هستیم و بهتر از این بازی به عنوان افتتاجیه از سرگیری لالیگا نخواهیم داشت.

اگر تقویم یازده هفته پایانی را ببینم، قطعا اشک خواهم ریخت. پس از مدت ها توقف فوتبال و شرایط سخت ناشی از کرونا و اضطراب هایی که تحمل کرده ایم، شروع دوباره فوتبال، بهترین خبر ممکن است. تا امروز فقط اخبار منفی و مرگ و میر شنیده ایم و از سرگیری لالیگا می تواند ورق را برگرداند و به مردم، شور و امید تزریق کند.»

 

 

1495754

دیدگاه‌ها