کد خبر : 1683220 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:18 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو سال است با همین سیستم تیم ملی را اداره می‌کنم

بنا: برخلاف شایعات به چرخه انتخابی اعتقاد دارم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، ‌در همین 2 سال اخیر ما مسابقات انتخابی تیم ملی را به صورت چرخه‌ای انجام دادیم.

بنا: برخلاف شایعات به چرخه انتخابی اعتقاد دارم

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر که فدراسیون کشتی از عزم راسخ خود برای تدوین و اجرای چرخه انتخابی خبر داده بود، برخی شایعات پیرامون استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی مطرح شد. با این حال امروز بنا در فدراسیون حاضر شد و پیرامون همین چرخه با دبیر و سوریان جلسه‌ای را برگزار کرد.


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از این نشست گفت: بعد از چند وقت دوری از خانه کشتی به خاطر گرفتاری‌هایی که داشتم،‌ امروز خوشبختانه یک جلسه خوب درباره چرخه انتخابی برگزار شد. خدا را شکر انتخابی نهایی به چرخه انتخابی تبدیل شد. یعنی چرخه انتخابی به کادرفنی اجازه می دهد در مدت زمانی که دارد، بتواند کشتی گیران را در میادین مختلف آزمایش کند.


وی افزود: البته این طرح ایراداتی هم دارد. ریزه‌کاری‌هایی هست که باید انجام شود. امروز یکسری از آن ها انجام شد و در ادامه هم با آقای دبیر و سوریان جلسه داریم تا انشالله این چرخه تکمیل و نهایی شود.

 


بنا در پایان گفت: برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، ‌در همین 2 سال اخیر ما مسابقات انتخابی تیم ملی را به صورت چرخه‌ای انجام دادیم. این هم مثل همان شکلی است که من در سال‌های قبلی انجام می دادم. در برخی موارد نواقصی دارد و در برخی بخش ها شاید کامل تر هم هست. البته قابل بحث و بررسی است که انشالله در جلسات بعدی کامل و بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها