کد خبر : 1683320 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 23:00 | 64.7K بازدید | 1 دیدگاه

پشت صحنه یک قرنطینه کسالت‌بار

Coming soon؛ ستاره‌های ایرانی علیه کوید۱۹ (گزارش تصویری)

فضای مجازی ارتباط بین ورزشکاران و ستاره‌ها با هواداران را نزدیکتر کرده‌ اما هنوز زوایای پنهانی از زندگی سلبریتی‌ها وجود دارد که بخشهایی از آن را می‌توانید دراین فریم‌های جذاب دنبال کنید.

Coming soon؛ ستاره‌های ایرانی علیه کوید۱۹ (گزارش تصویری)

 

به گزارش “ورزش سه”، ایده ثبت تصویر از قرنطینه ورزشکاران با توجه به شیوع کرونا برای امیرحسین خیرخواه به عنوان یک عکاس فعال ورزشی که حتی در این دوران دلهره‌آور هم به قرنطینه قطعی عادت ندارد، یک جرقه بزرگ ذهنی بود تا در نهایت یک آرشیو جذاب دیگر را در آلبوم عکس‌های خود ثبت کند.

 

طی روزهای اخیر مصاحبه ورزشکاران غالباً از دلتنگی آنها برای ورزش و نگرانی بابت آینده و مشکلاتی که برای تمرینات اختصاصی داشته‌اند همراه بوده اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید دقیقا این تمرینات اختصاصی و تحت تدابیر بهداشتی برای دوری از کرونا به چه شکل دنبال می‌شود. امیرحسین خیرخواه توانسته اینبار نه در استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی که بعد از هماهنگی‌های پرماجرا از چندمتری سوژه‌های جذاب شما، شکار جالبی را ترتیب دهد.

 

حضور در منازل فوتبالیست‌ها و قهرمانان در کنار ثبت تصاویر خاص تمرینی و سبک زندگی آنها با ماجراهای جالبی هم همراه بوده که طی روزهای آتی با نمایش عکس‌های قرنطینه، شرحی بر آن نیز نوشته خواهد شد.

 

خیرخواه می‌گوید اواخر سال ۹۸ و در اوایل ماه مارس سال 2020 میلادی کرونا زندگی تمام مردم جهان را تحت‌تاثیر خود قرار داد اما افراد مشهور در حال و هوای قرنطینه، که همیشه چشم‌های زیادی را به دنبال خود دارند و هوادارهایشان دوست دارند بدانند سلبریتی‌های محبوب‌شان با این بحران چگونه سر می‌کنند، بیشترین تصاویر از زندگی‌ شخصی ستاره‌ها،مربوط به کلیپ‌ها و چالش‌ها و البته لایوهای اینستاگرامی این روزها بود. به همین خاطر در ذهنم جرقه‌ای زد تا با موضوع‌ “در خانه بمانیم و قرنطینه از نگاه ما و برای به تصویر کشیدن سبک زندگی تازه آنها در قالب عکاسی مستند و روایت‌گونه، به منازل فوتبالیست‌ها و بانوان ورزشکاران ساکن تهران و حتی برخی شهرستان‌ها بروم. این مجموعه ۳۰ و اندی نفره ماحصل نزدیک به یک ماه سپری کردن با لحظاتی از زندگی برخی از این ستاره‌هاست!

 

با این تفاسیر اکنون در فریم‌هایی که به عنوان گزارش ورودی ترتیب داده شده(به عنوان معرفی این مجموعه) را با خاطرات عجیبی که در اینجا به صورت تیتر وار از لحظات همراهی با ورزشکاران در چند سطر منتشر می‌کنیم.

 

هر فریم داستان خاص خودش را دارد؛ از کودکان دوست‌داشتنی کاپیتان وریا و دردسر عجیبی که در طبقه دهم غربی‌ترین منطقه تهران شکل دادند تا علی کریمی آبی‌ها با روایت‌های جالب تمرین با مربی شخصی اش ،از کاپیتانهای سابق پرسپولیس که اکنون در نساجی و پارس جنوبی هستند و هر کدام در اسرار بزرگی در سینه دارند تا ماجراهای بامزه امید نورافکن. از پیام نیازمندی که وویس‌های تهدید آمیزی از هم‌تیمی‌های مدعی بازی رایانه‌ای در گوشی‌اش دارد و کری‌های بی پایان بانوان ملی‌پوش دومیدانی. کنعانی‌زادگانی که واقعا سرش بوی قرمه سبزی می‌دهد و برای ثبت برخی تصاویر حتی حرکاتی داشت که شاید بدلکاران در جلوه‌های ویژه هم با اکراه آن را بپذیرند. از بدلکاری پسر جنوبی پرسپولیس گفتیم و باید بگوییم پسر شجاع (خلیل زاده)و شمالی سرخ‌ها هم در بیرون زمین ادعاهای بزرگی دارد.

 

در این میان بودند کسانی که به نحوی زیر بار ماجرا نمی‌رفتند و به شکلی برنامه را با مشکل مواجه می‌کردند. از احمد نوراللهی که قرنطینه خانگی و کچل کردنش را بهانه کرد تا سیدجلال که هر بار ساعتی را فیکس کرد و در موعد قرار پاسخگو نبود. از علیپور که به زادگاهش رفته بود و  تا سیامک نعمتی به عنوان تازه داماد سرخ‌ها در روز تولدش هم نشد او را سورپرایز کنیم!از کمال و برخورد گرم او گفتیم و نشد از مسوولیت پذیری پدرانه‌اش بگوییم که با توجه به ترس از کرونا علیرغم اینکه صدای کمند (دخترش) شنیده می‌شد به بهانه خواب بودن از حضورش و عکس دو نفر طفره رفت. این‌ها تنها گوشه‌ای از مجموعه عکس‌هایست که در بازه زمانی ۱۵ فروردین تا اواسط اردیبهشت ماه ثبت شدند و به زودی با قلم همراه همیشگی‌ام حمید ابراهیمی نوبت به نوبت باگزارشی ویژه از حواشی این عکاسی مستند گونه منتشر خواهیم کرد و امیدوارم مورد توجه شما مخاطبین "سایت ورزش سه"قرار بگیرد.

 

 

 

1495866

 

1495870

 

1495872

 

1495869

 

1495873

 

1495874

 

1495868

 

1495867

 

دیدگاه‌ها