کد خبر : 1683357 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 13:43 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی: هدایت اینتر از ایران رفتن هم عجیب‌تر بود

آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال در یک مصاحبه درباره دلایل ناکامی خود در زمان مربی‌گری در اینترمیلان صحبت کرد.

استراماچونی: هدایت اینتر از ایران رفتن هم عجیب‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال که سابقه هدایت اینترمیلان را هم در کارنامه دارد در مصاحبه‌ای با اسکای به توضیح درباره دلایل ناکامی خود در این تیم پرداخت.

 

1495924

 

استراماچونی در این مصاحبه گفت:" من همیشه از اینتر به خاطر اعتمادی که به من کرد سپاسگزارم. من معتقدم فارغ از فوتبال، محبتی که مردم و هواداران اینتر به من داشتند بی‌نظیر بود. شاید دلیلش به این خاطر بود که من برای آنها می‌جنگیدم".

 

استراماچونی در ادامه درباره ورود زودهنگامش به دنیای مربی‌گری در جوانی گفت:" وقتی در جوانی خانه را ترک می‌کنید رویای فوتبالیست شدن در سر دارید. من باید خانه‌مان را ترک می‌کردم و به بولونیا می‌رفتم. پدر و مادرم همیشه پشت من بودند. ولی بعد از مصدومیت سوم از ناحیه زانو این رویای من برای همیشه از بین رفت. شاید اصلا بدن من برای فوتبالیست حرفه‌ای شدن مناسب نبوده. اینجا بود که مربی‌گری را شروع کردم و شانس هم آوردم. من کارم را با مربی‌گری در سری آ شروع کردم. البته مربی‌گری در ایران هم برایم عجیب بود ولی هیچ چیزی برایم به اندازه شروع کار مربی‌گری در سری آ حیرت‌انگیز نبود".

 

استراماچونی درباره دلایل ناکامی و خروجش از اینتر گفت:" دلایل زیادی در کار بود. مصدومیت‌های زیاد باعث شد ما اعتماد به نفس‌مان را از دست بدهیم. آنها بازیکنان کلیدی ما بودند. ساموئل، رانوچیا و خوان ژسوس. انتقال اشنایدر هم مزید بر علت شد تا ما با سیستم 3-4-3 بازی کنیم. اول ساموئل مصدوم شد و بعد استانکوویچ، میلیتو، کیوو و زانتی. بعید می‌دانم زانتی تا قبل از آن اصلا مصدوم شده باشد. خلاصه این به نظر من نشانه تقدیر و سرنوشت بود. یک تراژدی واقعی برای یک مربی جوان. آنها ستونهای تیم بودند که در رختکن به من کمک می‌کردند".

 

 

 

دیدگاه‌ها