کد خبر : 1683419 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 18:11 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

دنیس سوارز:

برای تمرین کنار مسی و اینیستا لحظه شماری می کردم

دنیس سوارز، هافبک اسپانیایی سلتاویگو، درباره دوران حضورش در بارسلونا و منچستر سیتی می گوید.

برای تمرین کنار مسی و اینیستا لحظه شماری می کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنیس سوارز بعد از گذراندن روزهای فوق العاده در ویارئال به بارسلونا بازگشت اما نتوانست در این تیم پر ستاره فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن در ژانویه ۲۰۱۹ به شکل قرضی راهی آرسنال شود اما دوران او در این تیم لندنی بسیار کابوس وار بود.

 

 

1449837

 

 

هافبک اسپانیایی اما در نقل و انتقالات تابستانی گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان از بارسلونا به شکل قطعی جدا شد و به سلتاویگو پیوست. سوارز که در ابتدای فوتبال خود دو فصل برای منچسترسیتی بازی کرده بود در مصاحبه ای گفت: " من دو سال در منچستر سیتی بازی کردم. آنها به دنبال تمدید قرارداد با من بودند اما ترجیح دادم که به بارسلونا بروم.

 

هیچ کس نمی داند شاید اگر من در منچسترسیتی می‌ماندم بازی‌های زیادی برای این تیم انجام می‌دادم اما به بارسلونا رفتم و فکر می‌کنم که این تصمیم درستی برای من بود."

 

دنیس سوارز در ادامه گفت: " و تمرین کردن کنار آندرس اینیستا و لئو مسی... لیونل بهترین است. آندرس هم یک الگو برای من به حساب می‌آمد. من برای یادگیری و بازی کردن کنار اینیستا و مسی لحظه شماری می کردم. مسی نحوه بازی کردن را به شما یاد می دهد. او عاشق پیروز شدن است.

 

در منچستر سیتی هم من در کنار داوید سیلوا تمرین کردم. مطمئن نیستم که همه از شگفت انگیز بودن او اطلاع کامل داشته باشند. سیلوا به سطح ژاوی و اینیستا رسیده است. سیلوا به طور قطع بهترین بازیکن سیتی در یک دهه اخیر بوده است."

 

 

1491638

دیدگاه‌ها