کد خبر : 1683586 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 16:55 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن سابق رئال پس از دستگیری: قاچاقچی نیستم

ادوین کنگو که بین سال های 1999 تا 2002 در عضویت رئال مادرید قرار داشت، اخیرا به اتهام قاچاق کوکائین به اروپا دستگیر و پس از بازجوبی آزاد شد.

بازیکن سابق رئال پس از دستگیری: قاچاقچی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، ادوین کنگو هرگز نتوانست در تیم اول رئال بازی کند و به تیم های مختلف قرض داده شد. او که در چند سال گذشته از کارشناسان فوتبالی برنامه مشهور " ال چیرینگیتو" محسوب می شود، شب گذشته در این برنامه به توضیح در مورد داستان دستگیری اش توسط پلیس پرداخت.

 

 

 

 

کنگو در این رابطه گفت:« کاملا آسوده خاطر هستم. البته که این شرایط ایده آلی برای هیچکس نیست ولی الان در خانه هستم و مشکلی ندارم. من قاچاقچی نیستم.

یکسری سوالات از من پرسیده شد و سپس به خانه برگشتم. به عنوان کسی که اغلب در تلویزیون هستم و برای مردم چهره ای آشنا محسوب می شوم، همواره سعی کرده ام در کنار مردم باشم و به آنها کمک کنم. پلیس یکسری سوالات مطرح کرد و با نشان دادن چند عکس، از من خواست یکسری افراد را شناسایی کنم.»

 

 

1496032

 

 

کنگو ادامه داد:« صبح از خانه برای دویدن بیرون رفته بودم و وقتی برگشتم، با ماموران برخورد کردم. آنها از من خواستند به مرکز پلیس بروم. یک ساعت آنجا بودم و رفتار خوبی با من شد؛ با این حال به من دستبند زدند و با این وضعیت به مرکز پلیس رفتیم.

در هر صورت من هم انسانم و ممکن است در طول زندگی با کسانی برخورد کنم که باطن خوبی نداشته و فعالیت های غیرقانونی داشته باشند. پلیس از من خواست از چنین افرادی دور بمانم. آنها برای من توضیحاتی دادند و من را نسبت به برخی مسائل آگاه کردند.»

 

دیدگاه‌ها