کد خبر : 1683793 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 17:56 | 42K بازدید | 1 دیدگاه

اتوئو:

من مهاجم بهتری نسبت به مسی و رونالدو بودم

سامی اتوئو ستاره کامرونی سابق بارسلونا معتقد است که تنها رونالدو برزیلی از او بهتر بود.

من مهاجم بهتری نسبت به مسی و رونالدو بودم

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو اواخر دهه 90 جذب رئال مادرید شد و پس از اینکه مورد اعتماد مربیان این باشگاه قرار نگرفت، به صورت قطعی به مایورکا واگذار شد. در خشش او با پیراهن مایورکا توجه سران بارسا را جلب کرد و او توانست 5 فصل درخشان را در این باشگاه پشت سر بگذارد.

اتوئو در بارسا با مسی، رونالدینیو، تیری آنری و بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال هم تیمی بود. او خودش را بهتر از همه می داند؛ به غیر از رونالدو برزیلی.

 

 

1493505

 

 

اتوئو در این رابطه گفت:« بهترین مهاجم همه دوران ها رونالدو برزیلی است. همیشه از تحسین کنندگان او هستم و برایش احترام فراوانی قائلم. باقی همگی پشت سر او هستیم. خودم را هم بین بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال قرار می دهم. معتقدم من نسبت به مسی، رونالدو و دیگران، مهاجم بهتری بودم.»

 

 

1495229

 

 

بهترین گل:« بهترین گلی که زدم به برزیل در جام کنفدراسیون ها بود. برای اولین بار مادرم در ورزشگاه حضور داشت و انگیزه بسیار بالایی برای گلزنی داشتم. روی پیراهنم پیام تشکر از او نوشته بودم و خوشبختانه توانستم گلزنی کنم.»

 

بهترین بازیکن تاریخ قاره آفریقا:« دشوار بتوانم از خودم نام ببرم چرا که آفریقا ستاره های زیادی دارد که جام های فردی و تیمی فراوانی را با تیم های شان کسب کرده اند. ستاره هایی که شایستگی توپ طلا را هم داشتند. من هم البته بین شان قرار می گیرم چرا که در بهترین تیم ها بازی کردم، گل های زیادی زدم و جام های مهمی کسب کردم.»

 

 

1433764

دیدگاه‌ها