کد خبر : 1683926 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 17:25 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

رکساچ:

بازتاب هر گل نیمار در بارسلونا 4 برابر PSG است

کارلس رکساچ بازیکن و مربی سابق بارسلونا معتقد است که نیمار در پی اس جی از کانون توجهات خارج شده است.

بازتاب هر گل نیمار در بارسلونا 4 برابر PSG است

به گزارش ورزش سه"، به نقل از مارکا، تابستان 2017 و پس از حواشی بسیار، نیمار بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. یک ماه بازیکنان و مسئولان بارسا در تلاش بودند تا مانع جدایی او شوند ولی ستاره برزیلی رویای دیگری در سر داشت.

او راهی پی اس جی شد تا در این تیم با خروج از سایه مسی، تبدیل به یک رهبر تمام عیار شود ولی پس از گذشت نزدیک به سه سال، انتقال او چیزی جز شکست نبوده است.

 

 

1495188

 

 

ستاره برزیلی سال گذشته تلاش داشت به لالیگا برگردد. او با هر دو تیم رئال و بارسا وارد مذاکره شد ولی به دلیل توقعات مالی بالای پی اس جی انتقال او ممکن نشد.

نیمار که سه پرونده شکایت از بارسلونا را مطرح کرده و با این باشگاه وارد جنگی قضایی است، همچنان تمایل به بازگشت دارد. قطعا انتقال او به بارسا باعث خواهد شد تا پرونده شکایت های متقابل دو طرف نیز بسته شود.

 

 

1479293

 

 

کارلس رکساچ سرمربی سابق بارسلونا و بازیکن این تیم در دهه 70 میلادی در مورد بازگشت احتمالی نیمار به مارکا گفت:« با تجزیه و تحلیل شرایط فعلی، باید بگویم که بازگشت نیمار غیرممکن خواهد بود. معتقدم بارسلونا توان مالی لازم برای جذب نیمار را ندارد.

نیمار خیلی زود در پی اس جی متوجه شد که از کانون توجهات خارج شده است. او در بارسلونا بیش از هر زمانی زیر ذره بین قرار داشت و برای مثال هر گلی که می زد، 4 برابر بیشتر از گلی که برای پی اس جی می زند، بازتاب پیدا می کرد. تا چند روز همه از گل نیمار حرف می زدند اما گل های او در پی اس جی برای خیلی ها اهمیتی ندارد.»

 

دیدگاه‌ها