کد خبر : 1684434 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

نیمار را برنگردانید، او با بارسلونا بد تا کرد!

جیووانی البر، ستاره سابق برزیلی می‌گوید بارسلونا بعد از اشتباهی که در ترک بارسا برای پیوستن به PSG داشته دیگر نباید به دنبال جذب او باشد.

نیمار را برنگردانید، او با بارسلونا بد تا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی البر، مهاجم سابق و ملی‌پوش برزیلی می‌گوید هموطنش نیمار اگر خواهان بازی با بهترین‌ها است اصلا نباید بارسلونا را برای پیوستن به PSG ترک می‌کرد و حالا که چنین کاری کرده، باشگاه کاتالان دیگر نباید به دنبال بازگرداندنش باشد.

 

1497229

 

سه سال بعد از انتقال جنجالی نیمار از بارسا به PSG با قراردادی 222 میلیون یورویی که رکورد دنیا را شکست، حالا شایعات درباره بازگشت او به بارسلونا به اوج رسیده. البر، ستاره برزیلی بایرن مونیخ و سلسائو می‌گوید بارسلونا نباید نیمار را برگرداند چون او اگر واقعا این تیم را می‌خواست ترکش نمی‌کرد.

 

البر در گفتگو با رادیو کادنا سر گفت:" نه، بارسا نباید دنبال نیمار باشد. او یک بار بارسا را ترک کرده و به نظر من دیگر نباید به این تیم برگردد. من معتقدم نیمار با بارسا خیلی بد تا کرد چون وقتی می‌خواست این تیم را ترک کند گفت می‌خواهد جایی برود که با بهترینهای دنیا باشد".

 

1497230

 

ستاره سابق برزیلی در ادامه گفت:" خدای من، این چه حرفی است. می‌خواستی در PSG با بهترینهای دنیا باشی؟ اگر چنین چیزی می‌خواستی باید یا به رئال مادرید می‌رفتی یا بارسلونا، یا حالا هر تیم دیگری که بتواند قهرمان چمپیونزلیگ شود".

 

 

دیدگاه‌ها