کد خبر : 1684018 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:19 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بوندسلیگا دلتنگی ها را تمام می‌کند؛

واکنش‌ها به پایان روزهای بدون فوتبال در توییتر

کاربران فعال شبکه های اجتماعی و به خصوص توییتر، واکنش های جالبی به آغاز بوندسلیگا داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو ماه تعطیلی در لیگ های معتبر فوتبال اروپا، حالا تنها چند ساعت دیگر اولین بازی بوندس لیگا آغاز خواهد شد. در این مدت طرفداران فوتبال خود را با ماجراهای خبری سرگرم می‌کردند یا این که به تماشای مسابقات قدیمی می‌نشستند. در شبکه های اجتماعی نیز توییت های بسیار زیادی درباره دلتنگی برای فوتبال و تماشای بازی های زنده زده شده بود؛ به طوری که حتی سازمان لیگ کره جنوبی بازی افتتاحیه لیک این کشور را به صورت زنده از توییتر پخش کرد تا این دسته از طرفداران فوتبال بخشی از دلتنگی خود را برطرف کرده باشند.

 

حالا با آغاز بوندس لیگا، موضوع ترند شده در توییتر درخصوص همین موضوع است و کاربران فعال نظر خود را در این باره می‌نویسند. در این شبکه اجتماعی البته نظرات متفاوتی وجود دارد و در کنار طرفداران پرتعداد بوندس لیگا، هستند کسانی که اولویتشان لیگ هایی نظیر جزیره، لالیگا و... است. با این حال استارت لیگ آلمان سبب شده تا دوباره فضای توییت نویس ها داغ تر از قبل بشود؛ اینجا تلاش می‌کنیم تا منتخبی از این توییت ها را قرار دهیم:

 

کاربری با نام آسمان آبی توییت کرده: «فک نمیکردم یه روز واسه دیدن یه بازی از بوندسلیگا انقدر مشتاق باشم.» در جواب او بنینگتون نوشته: «خیلی دارید درباره ی بوندس لیگا بدگویی میکنینا. فعلا که اولین کمک کننده به بهبود افسردگیمون همین بوندس لیگاست.»

 

این کاربر نگاه متفاوتی به موضوع داشته و اعتقاد دارد که برگزاری بازی با پروتکل های فعلی، هیجان ندارد؛ این بازیکنان حق شادی گروهی ندارند، کادرفنی از روی سکو بازی را دنبال می‌کنند و قانون جلوی انداختن آب دهان بازیکنان روی زمین را هم کرفته!

 

یکی از کاربران با اسم سرکار استوار شلبی باتوجه به غیبت بازیکنان ایرانی در لیگ آلمان توییت کرده: «بوندسلیگا فقط به شرطی که توش بازم مهدوی کیا و علی کریمی و وحید هاشمیان باشن شروعش میتونه جذاب باشه»

 

ناصرم، کاربری که احتمالا طرفدار قدیمی فوتبال آلمان است روز گذشته این تصویر رودی مولر را منتشر کرده که به نیمه نهایی یورو 96 مربوط می‌شود؛ او وضعیت فعلی خودش را با خوشحالی بعد از گل مولر به انگلیس مقایسه کرده است!

 

1496716

 

جینگو با انتشار برنامه مسابقات این هفته بوندسلیگا نوشته است: «یه جوری ذوق کردم هرکی ندونه فکر میکنه طرفدار پروپاقرص بوندسلیگا بودم» کاربران دیگری هم هستند که چنین اعتقادی دارند و حتی یک نفر پیش بینی کرده بازی امشب دورتموند - شالکه رکورد تعداد بازدید الکلاسیکو را می‌شکند!

 

1496714

 

بازی شالکه - دورتموند حساس ترین بازی این هفته به شمار می‌رود و کاربر دیگری هم به شکلی جالب و با نگاه نوستالژیک به آن پرداخته است.

 

1496718

 

این توییت هم از کاربری که طرفدار بوندس لیگا نیست اما امروز بازی ها را با جدیت هرچه بیشتر دنبال خواهد کرد!

 

کاربری به اسم عدنان رستمی به شکلی شاعرانه موضوع را توصیف کرده و نوشته: «من با چشم خویشتن دیدم که جانم برمیگردد. شروع دوباره فوتبال. بوندسلیگا و آلمان ها چشم و چراغ فوتبال پسا کرونا شدن»

 

ایارامندی هم نوشته است: «هر چقدر مدت دوریمون از فوتبال طولانی‌تر میشه سطح توقعم از فوتبال بعد تعطیلی بیشتر میشه. کم کم جام جهانی میخوام.»

 

توییت آخر هم از این کاربر خوش ذوق ورزش سه که بازگشت فوتبال را بازگشت زندگی دانسته که انصافا هم برای طرفداران فوتبال چنین رابطه ای کاملا درست است!

 

1496717

 

1496713

 

1496715

 

 

 

دیدگاه‌ها