کد خبر : 1684047 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 13:40 | 93.5K بازدید | 2 دیدگاه

هوش شیطانی او را ستایش می‌کنم؛

کیه‌لینی: خطای راموس روی صلاح، شاهکار بود!

جورجیو کیه‌لینی، مدافع و کاپیتان یوونتوس، خطای معروف سرخیو راموس روی محمد صلاح در فینال چمپیونزلیگ 2018 را به عنوان یک شاهکار توصیف کرد.

کیه‌لینی: خطای راموس روی صلاح، شاهکار بود!

به گزارش "ورزش سه"، جورجیو کیه‌لینی، مدافع و کاپیتان یوونتوس، از سرخیو راموس کاپیتان و مدافع رئال مادرید به عنوان بهترین مدافع دنیا یاد کرده و در اظهارنظری جنجالی می‌گوید خطای مشهور راموس روی محمد صلاح ستاره لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2018 که به مصدومیت و بیرون رفتن صلاح از میدان منجر شد، یک شاهکار بوده است.

 

1496751

 

در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول در فینال چمپیونزلیگ 2018، راموس در همان اوایل بازی خطایی شدید روی صلاح انجام داد. راموس در آن صحنه تمام وزن خود را روی شانه صلاح انداخت و باعث شد او مصدوم شده و از زمین بیرون برود. رئال مادرید  در نهایت آن بازی را 3-1 پیروز شده و جام قهرمانی را بالای سر برد. کیه‌لینی اما از راموس دفاع کرده و می‌گوید او در این خطا "هوش شیطانی‌اش" را به نمایش گذاشته.

 

کیه‌لینی در بخشی از کتاب اتوبیوگرافی‌اش که توسط روزنامه آ اس فاش شده در این باره نوشته:" راموس بهترین مدافع دنیا است. می‌گویند او فقط خشن است و تکنیکی نیست. می‌گویند رئال هر فصل هشت تا ده گل به خاطر اشتباهات او می‌خورد. ولی من می‌گویم راموس خیلی هم تکنیکی است و می‌توانست حتی مهاجم باشد. درست برعکس من".

 

کیه‌لینی در بخش دیگری از کتاب زندگی‌نامه خود نوشت:" راموس دو خصوصیت دارد که در هیچکس دیگری پیدا نمی‌شود. او می‌داند در بازی‌های بزرگ چطور باید تاثیرگذار باشد، با مداخلاتی که فراتر از هر منطقی است و حتی به مصدومیت‌هایی منجر می‌شود که نشانه هوش شیطانی او است".

 

1496750

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه نوشت:" کاری که راموس در فینال چمپیونزلیگ 2018 با صلاح کرد شاهکار بود. راموس همیشه گفته که آن کار را عمدی نکرده. ولی من می‌دانم که آنطور افتادن روی بازیکن حریف و رها نکردنش، 90 درصد با احتمال شکستن دست حریف همراه است. قدرتی که تنها حضور او به رئال مادرید می‌دهد فوق‌العاده است. بدون راموس، ستاره‌هایی مثل واران، کارواخال و مارسلو مثل بچه مدرسه‌ای‌ها می‌شوند. آنها سریع عقب می‌کشند و رئال به تیمی بی‌دفاع تبدیل می‌شود. اگر او در برنابئو حضور داشت مطمئن باشید رئال با سه گل به آژاکس نمی‌باخت. من حاضرم هر چقدر که بخواهید روی این شرط ببندم".

 

 

دیدگاه‌ها