کد خبر : 1683229 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:55 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع موراتی از بالوتلی در مقابل اتهامات کیه لینی

مالک پیشین باشگاه اینتر از ناریو بالوتلی در مقابل اظهارنظر تند جورجو کیه لینی دفاع کرد.

دفاع موراتی از بالوتلی در مقابل اتهامات کیه لینی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه یوونتوس یعنی جورجو کیه لینی در گزیده‌ای از کتاب زجدید خود از دو بازیکن به نام های ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو انتقادات شدیدی را مطرح کرده است.

 

 

1430750

 

 

کیه لینی در مصاحبه با لارپوبلیکا ضمن تایید تمام نوشته هایش در کتاب گفت:« بالوتلی یک شخصیت منفی است که هیچ احترامی به تیم می‌گذارد. در سال 2013 و در جریان جام کنفدراسیون‌ها هیچ کمک به تیم نکرد و حتی سزاوار سیلی خوردن بود. فیلیپه ملو حتی بدتر از بالوتلی است. بدترین بدترین ها.

بسیاری کیه‌لینی به خاطر اظهارات بی‌پروایش ایراد گرفته‌اند که یکی از آنها ماسیمو موراتی مالک پیشین باشگاه اینتر است.

 

 

1491434

 

 

به نظر موراتی، بالوتلی آنقدر هم که از او انتقاد می‌شود آدم بدی نیست و یک پیش‌فرض ذهنی درباره‌اش به خاطر برخی جنجال‌هایی که به راه انداخته سبب می‌شود که چنین انتقاد‌هایی از مهاجم تیم فوتبال برشا صورت بگیرد.

 

موراتی در دفاع از بازیکن سابق تیمش به شبکه رای 2 ایتالیا گفت:« از شنیدن حرف‌های کیه‌لینی درباره بالوتلی ناراحت شدم. من کیه‌لینی را دوست داشتم و می‌دانم که او آدم باهوش و خوبی است. به نظر من اینکه او تصمیم گرفت به این شدت از بالوتلی انتقاد کند کار خوبی نبود و من انتظارش را نداشتم. من برای پسر خوبی مانند بالوتلی ناراحتم که همیشه این‌گونه مورد قضاوت قرار می‌گیرد و با او چنین رفتارهایی می‌شود.»

 

دیدگاه‌ها