کد خبر : 1684243 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 14:01 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

برهانی:

بازی عقب‌افتاده استقلال می‌تواند عامل قهرمانی باشد

مهاجم سابق استقلال گفت: امیدوارم تا شروع مسابقات شرایط جامعه به حالت عادی برگردد و در فوتبال هم اتفاقی رخ ندهد، چون فاجعه می‌شود.

بازی عقب‌افتاده استقلال می‌تواند عامل قهرمانی باشد

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، در خصوص اینکه در این روز‌های کرونایی مشعول به چه کاری است اظهار داشت: در این روز‌ها در منزل هستیم و خود را قرنطینه کردیم و جوری به فکر سرگرم کردم خودمان هستیم تا این روز‌ها زودتر تمام شود.

 

وی در خصوص شرایط استقلال افزود: شرایط استقلال بد نیست، اما مهمترین مشکل استقلال داشتن بدهی زیاد است و دغدغه اصلی حل مشکلات مالی است که امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود.

 

برهانی در خصوص احتمال از سر گیری مسابقات در اواخر خرداد عنوان کرد: امیدوارم تا شروع مسابقات شرایط جامعه به حالت عادی برگردد و در فوتبال هم اتفاقی رخ ندهد، چون فاجعه می‌شود، باید تمام مسائل بهداشتی را رعایت کنیم و ماسبقات را برگزار کنیم.

 

مهاجم سابق استقلال درباره شرایط استقلال در جدول رده‌بندی تصریح کرد: فاصله استقلال با صدر جدول زیاد است، اما یک بازی کمتر هم دارد که اگر موفق شود در اهواز فولاد را شکست دهد، فاصله کمتر خواهد شد و در ۹ بازی می‌توان امتیاز‌ها را جبران کرد.

دیدگاه‌ها