کد خبر : 1684386 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:16 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توان زمان دقیقی برای آغاز اردوها تعیین کرد

لطف‌الله‌نسبی: نمی‌توانیم ریسک کنیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: به دلیل وضعیتی که در بحث تمرینات برخی رشته‌های ورزشی به دلیل ترس از کرونا وجود دارد، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی برای آغاز اردوها تعیین کرد.

لطف‌الله‌نسبی: نمی‌توانیم ریسک کنیم

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، جمیل‌الله لطف‌نسبی در خصوص اینکه از چه زمانی اردوی تیم ملی تنیس روی میز از چه زمانی آغاز خواهد شد، اظهار داشت: قرار بود ملی‌پوشان از پنجم خرداد در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند اما با این وضعیتی که در خصوص وضعیت تمرینی برخی رشته‌های ورزشی به دلیل ترس از کرونا وجود دارد، نمی‌توان زمان دقیقی برای آغاز اردوهای تیم ملی تعیین کرد.

 

وی افزود: کرونا همه چیز را به هم ریخته است. شرایط ما هر چند از رشته‌های مثل کشتی، تکواندو و جودو به لحاظ درگیری فیزیکی خیلی بهتر است اما باید منتظر صدور اجازه مسئولان وزارت بهداشت و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش بمانیم تا بتوانیم اردوهای خودمان را آغاز کنیم.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: اگر از ما باشد که دوست داریم هرچه زودتر اردوها را شروع کنیم اما نمی‌توانیم ریسک کنیم و مجبوریم از دستورات تبعیت کنیم . البته خوشبختانه در رشته تنیس روی میز فاصله اجتماعی به دلیل میزی که بین دو بازیکن وجود دارد رعایت خواهد شد اما باز هم نمی‌توان ریسک کرد و چاره‌ای جز صبر و بردباری نیست.

دیدگاه‌ها