کد خبر : 1684405 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 10:59 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمی شطرنج‌بازان ایران در مسابقات اینترنتی لیگ جهانی

تیم شطرنج آنلاین ایران طی دیداری در لیگ جهانی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل فرانسه به پیروز برسد و با این نتایج در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

پنجمی شطرنج‌بازان ایران در مسابقات اینترنتی لیگ جهانی

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از ایسنا، هشتمین دور از پیکارهای لیگ جهانی شطرنج آنلاین با پیروزی تیم ایران در هر سه بخش بولت، بلیتس و سریع برابر تیم پرو به پایان رسید. تیم ایران با نتایج۱۴۲ بر ۳۸ در بولت، ۱۵۴ بر۴۲ در بلیتس و با نتیجه ۸۱ بر ۴۵ در رقابت سریع به پیروزی دست یافت.

 

در این رقابت‌ها هشت تیم در دو مرحله به مصاف هم  رفتند. پس از رقابت در مرحله مقدماتی، چهار تیم موفق به صعود به گروه قهرمانان شندند و چهار تیم باقی مانده با هم جنگید تا به دسته پایین‌تر سقوط نکنند.

 

بعد از رقابت بین چهار تیم پایین جدول، دو تیم که کمترین امتیاز را به دست آوردند به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کردند و جای آنها را تیم‌هایی که موفق شده‌اند در دسته پایین‌تر بیشترین امتیاز را کسب کنند گرفتند. 

 

تیم ایران که از صعود به لیگ قهرمانان باز ماند با نتایج دور قبل نگرانی بابت سقوط به دسته پایین‌تر نداشت و برای تثبیت جایگاه پنجم روز گذشته(یک شنبه) مقابل تیم فرانسه قرار گرفت. ایران با این پیروزی و با توجه به کارنامه خود در این مسابقات موفق شد جایگاه پنجم لیگ جهانی شطرنج آنلاین  را کسب کند.

دیدگاه‌ها