کد خبر : 1684416 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:50 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

تایسون – هالیفیلد 3؟ مراقب گوشت باش اواندر!

شایعات درباره نبرد سوم مایک تایسون و اواندر هالی‌فیلد به شدت قوت گرفته و انتشار یک پوستر، آن را محتمل‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

تایسون – هالیفیلد 3؟ مراقب گوشت باش اواندر!

به گزارش "ورزش سه"، دو نبرد جنجالی مایک تایسون و اواندر هالی‌فیلد، اسطوره‌های بزرگ دنیای بوکس، از جمله مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نبردهای تاریخ این ورزش هستند. حالا شایعاتی به گوش می‌رسد که سومین نبرد این دو اسطوره هم در راه است و ممکن است تایسون و هالی‌فیلد یک بار دیگر، این بار در عربستان سعودی به مصاف هم بروند.

 

1497210

 

تایسون 53ساله مدتی است تمرینات خود را از سر گرفته و رسما اعلام کرده حاضر است یک بار دیگر دستکش به دست کرده و برای کمک به سازمانهای خیریه در مسابقات نمایشی شرکت کند. رقیب بزرگ او، هالی‌فیلد هم که چهار سال از تایسون مسن‌تر است اعلام کرده او هم تمایل دارد برای کمک به جوانان آسیب‌دیده از بحران کرونا در مبارزه‌های نمایشی شرکت کند.

 

شایعات مربوط به احتمال نبرد سوم این دو زمانی قوت گرفت که هالی‌فیلد اعلام کرد هنوز هیچ توافقی بین دو طرف انجام نشده ولی به نظر می‌رسد احتمال چنین برنامه‌ای وجود دارد.

 

1497208

 

در تازه‌ترین اتفاق، پوستری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که تصویر تایسون و هالی‌فیلد را در کنار هم نشان می‌دهد و مدعی است این دو قرار است در یازدهم ژوئیه در عربستان سعودی به مصاف هم بروند.

 

آنچه نبردهای تایسون و هالی‌فیلد را تا این حد مشهور کرده، دومین مبارزه آنها در سال 1997 است. مبارزه‌ای که در آن تایسون، گوش هالی‌فیلد را گاز گرفت و بخشی از گوش او را کند. اقدامی که شکست تایسون را به دنبال داشت و به محرومیت او از حضور در رینگ منجر شد.

 

 

دیدگاه‌ها