کد خبر : 1684430 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:26 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش معاون وزیر به انتقاد از وزارت ورزش؛ 

فدراسیون باید پاسخگوی قرارداد ویلموتس باشد

معاون وزیر ورزش در واکنش به انتقادها از وزارت ورزش در قرارداد عجیب ویلموتس گفت: فدراسیون باید در این باره پاسخگو باشد.

فدراسیون باید پاسخگوی قرارداد ویلموتس باشد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یکی از دغدغه های جدی فوتبال ایران این روزها شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون و ادعای دریافت غرامت سنگین است، وزارت ورزش خودش را از هر گونه دخالت در این ماجرا مبرا می داند.


مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش امروز در حاشیه مراسم موزه ورزش در واکنش به انتقاد برخی از خبرنگاران مبنی بر درخواست 120، 130 میلیاردی ویلموتس از ایران گفت: وقتی فدراسیون قراردادی را بسته باید موضوعات حقوقی اش را در نظر بگیرد و پیگیری کند. الان هم دوستان ما در فدراسیون وکلایی را استخدام کردند و آن ها هم دفاعیاتی را در این رابطه داشتند. ریز قضیه را باید از فدراسیون بپرسید چون این کار وزارت ورزش نیست که روی جزییات قرارداد فدراسیون با مربی خارجی نظارت داشته باشد. 


وی افزود: موضوع این است قرارداد ویلموتس یا هر مربی دیگری را در هیچ فدراسیونی وزارت ورود نمی کند. بازهم تاکید می کنم جزییات قرارداد هر مربی به فدراسیون مربوط ارتباط دارد. فدراسیون این قرارداد را امضا کرده و خودش هم باید پاسخگو باشد. اینکه ویلموتس یک ادعایی کرده، شما نمی توانید بگویید فدراسیون ما کارش اشکال داشته چون هنوز رایی صادر نشده. من نمی دانم چرا اینقدر عجله دارید؟ اگر اتفاقی افتاد، شما می توانید بگویید این پول از دست ایران رفته. 


معاون وزیر ورزش در واکنش به اینکه ایرانی ها همیشه در پرونده های بین المللی بازنده هستند، ادامه داد: خیر. به طور مثال می گویم آقای شفر یک میلیون و 700 هزار یورو ادعا کرده بود که باید به او پرداخت شود که حدود 500 هزار یورو به او تعلق گرفت.


علی نژاد در پایان گفت: مراحل این پرونده در حال اجرا است. اگر بخواهد اتفاقی بیفتد، باید دادگاه CAS تصمیم بگیرد. هم آقای تاج و هم آقای بهاروند در حال پیگیری هستند. این طبیعی است که فدراسیون فوتبال یا هر فدراسیون دیگری در پرونده ای شکست بخورد، خودش هم باید آن را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها