کد خبر : 1684576 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:03 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: ممنوعیتی نباشد میلیچ و دیاباته می‌رسند

سرپرست و معاون باشگاه استقلال می‌گوید که مهم‌تر ازهر چیزی سلامت تمام بازیکنان این تیم است.

رمضانی: ممنوعیتی نباشد میلیچ و دیاباته می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، سعید رمضانی معاون و سرپرست باشگاه استقلال با توجه به اعلام رسمی تاریخ آغاز تمرینات اظهار داشت: « ابتدا باید یک تشکر ویژه از کادر درمان کل کشور که واقعاً روزهای بسیار سختی را تحمل می‌کنند داشته باشم.


 اما قبل از اینکه بخواهیم وارد این بحث شویم باید بگویم موضع باشگاه استقلال در این مدت این بوده که سلامت بازیکنان و کادر فنی و گروهی که قراراست برای انجام تمرینات و مسابقات همکاری کنند را در نظر بگیرد.»


او در ادامه افزود: «هیچ‌کس مخالف برگزاری بازی‌ها نبوده و قطعاً همه ما خواستار برگزاری بازی‌ها هستم و اصلاً این در ذات تک‌تکمان است و به‌طور طبیعی همه ما دوست داریم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد. اما به‌هرحال برای انجام مسابقه فوتبال یک سری شرایط باید در نظر گرفته شود. مثلاً ساعت 11 شب اعلام می‌کنند قرار است 3 روز دیگر تمرینات برگزار شود درصورتی‌که این کار می‌توانست خیلی زودتر انجام شود.»


رمضانی با انتقاد از نبود یک برنامه مدون تأکید کرد: «اصلاً برای برگزاری تمرینات و بازی‌های ما چه شرایطی در نظر گرفته‌شده؟ آیا اصلاً جلسه‌ای برگزارشده؟ یا پروتکلی اعلام‌شده است؟ حالا ما با برنامه‌ریزی خودمان و همکاری کار پزشکی تونل ضدعفونی ساختیم و چمن را هم ضدعفونی کردیم. در کل همه این اتفاقات را ما خودمان پیش‌بینی کردیم. اگر قراراست فوتبالی برگزار شود باید قبل از آن شرایطش مهیا بشود که ما بتوانیم که سلامت بازیکنانمان را تضمین کنیم. متأسفانه فقط می‌گوییم می‌خواهیم بازی را برگزار کنیم. اصلاً برگزاری مسابقه مهم نیست، بلکه مهم این پروسه‌ای است که طی می‌شود تا ما به‌روز مسابقه برسیم و این از هر چیزی برای ما مهم‌تر است و بسیار هم در این شرایط سخت است. اصلاً بحث این نیست که چه تیمی قهرمان شود، چه تیمی جام را بالا سر ببرد. فقط مهم این است که اگر وارد تمرینات و بازی‌ها شدیم بعدها دچار پشیمانی نشویم.»


سرپرست تیم استقلال درباره محل انجام تمرینات این تیم عنوان داشت: «ما در مجموعه انقلاب تمریناتمان را از روز 5 شنبه شروع می‌کنیم. خوشبختانه آقای سعادتمند تلاش کردند و ما زمین شماره دو آزادی را هم داریم. در ادامه نشستی با کادر فنی خواهیم داشت که تمرینات به چه شکلی دنبال شود. ما فراخوان هم به بازیکنان دادیم که در تهران حضورداشته باشند چون در روز چهارشنبه و پنجشنبه قراراست تست‌های کرونا بگیریم. قبل از آن جلسه ای داریم که همان‌طور که گفتم باید در ان راه‌کارهای مختلف را بررسی کنیم و برای باشگاه خیلی مهم است که بازیکنان ما ازنظر سلامتی دچار مشکل نشوند و این برای باشگاه در اولویت قرار دارد.»


وی درخصوص وضعیت دیاباته و میلیچ گفت: «باشگاه تلاشش را می‌کند که در نزدیک‌ترین زمان ممکن این نفرات به تهران سفر کنند. خودم با میلیچ و دیاباته حرف زدم و قرار است شرایط را برای پرواز فرانکفورت فراهم کنیم که این نفرات به ما اضافه شوند. تمام تلاش ما این است که این نفرات روز اول تمرینات در استقلال حضورداشته باشند و اگر ممنوعیت‌های خاصی نباشد امیدوارم این دو بازیکن به اولین تمرین برسند.»

دیدگاه‌ها