کد خبر : 1684612 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:17 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناصر الخلیفی:

رونالدو الگویی برای همه ورزشکاران آینده است

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، بار دیگر در مصاحبه‌ای، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، را مورد تحسین قرار داد.

رونالدو الگویی برای همه ورزشکاران آینده است


به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور رونالدو در رئال، الخلیفی علاقه‌اش به این بازیکن را پنهان نکرده و حتی تلاش زیادی کرد تا او را به پاریس ببرد ولی در نهایت این ستاره پرتغالی ترجیح داد به تورین برود. اکنون رئیس قطری پاری سن ژرمن از علاقه‌اش به این بازیکن صحبت کرد که می‌تواند به شایعات تازه‌ای دامن بزند.
او به فرانس فوتبال گفت:" او هر سال اراده‌ای منحصر به فرد و قدرتی استثنایی از خود نشان می‌دهد. این علاقه به بهتر شدن هر روزه، انگیزه او را حفظ می‌کند و همیشه در حال بهتر کردن آمار خود است. من این اشتیاق بی حد و حصر را دوست دارم. او یک الگوی فوق‌العاده برای همه ورزشکاران آینده است."

 

1478973


الخلیفی همچنین در مورد زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق تیمش که در ۱۸۰ بازی برای پی اس جی، ۱۵۶ گل به ثمر رساند، گفت:" وقتی به همه بازیکنانی که از زمان شروع پروژه جاه طلبانه ما در پی‌اس‌جی، به اینجا آمدند فکر می‌کنم، می‌توانم زلاتان را انتخاب کنم؛ به خاطر شخصیت، رهبری‌، کاریزما و توانایی‌اش در انجام کارها. او همیشه قابل اعتماد بود و وقتی شرایط چیزی را اقتضا می‌کرد، او می‌دانست که چطور باید با چالش‌های آن لحظه روبرو شود."

دیدگاه‌ها