کد خبر : 1684655 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:46 | 25.8K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض به افزایش 130 درصدی قرارداد علیرضا بیرانوند

کمیته تحقیق و تفحص در بخش دیگری از گزارش خود به موضوع افزایش قرارداد بازیکنان این تیم اشاره داشته که مهمترین آن مربوط به گلر ملی پوش این تیم است.

اعتراض به افزایش 130 درصدی قرارداد علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، در پایان جلسه امروز مجلس که در بخشی از آن به موارد مطرح شده از سوی کمیته تحقیق و تفحص اختصاص داشت، به بحث پرداختی‌ها و افزایش قرارداد بازیکنان اشاره شده است.

 

یکی از بازیکنانی که در این بخش به موضوع قراردادش اشاره شده، علیرضا بیرانوند است؛ دروازه‌بان سابق نفت که در فصل شانزدهم به جمع سرخپوشان اضافه شد و اکنون به استناد این گزارش طی این مدت قراردادش 130 درصد افزایش داشته است.


در بخشی از این گزارش از سوی کمیته تحقیق و تفحص آمده است:


افزایش مبالغ قرارداد طی متمم های متعدد (۴ متمم ۲۰ درصدی) یا آقای علیرضا بیرانوند بدون خاستگاه منطقی و حقوقی و در نهایت افزایش ۱۳۰ درصدی قرارداد در سال فصل ۹۸-۹۷ و تبدیل قرارداد ۱۵.۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی به ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی).

 

افزایش قرارداد بیرانوند از یک میلیارد و پانصد و هجده میلیون به سه میلیارد و پانصد میلیون در حالی از سوی کمیته تحقیق و تفحص به عنوان یکی از موارد قابل بحث اشاره شده است که البته طی سالیان اخیر از این دروازه‎‌بان به عنوان گلر هشت میلیاردی سرخ‌ها یاد می‌شد و اکنون به نظر می‌رسد این ادعا درست نباشد.

 

کمیته تحقیق در این گزارش 10 ساله به موضوع قرارداد و افزایش آن در خصوص برخی دیگر از بازیکنان نیز اشاره کرده است که از جمله ان می‌توان به محمدرضا خانزاده در سال 93، محسن ربیع خواه، محمد رحمتی، غلامرضا رضایی و مهدی طارمی، محمد عباس زاده، علی عسگری، علی علیپور، مهرداد کفشگری، حسین ماهینی علی مصلح تعلیمی، سیامک نعمتی علیرضا نورمحمدی، احمد نوراللهی، هادی نوروزی، محمد نوری، آدم همتی و هروه اوساله با لفظ "بدون منطق" اشاره کرد.

 

البته در این بخش بعید است که باشگاه دچار رفتار غیرقانونی برای عقد قرارداد با بازیکنان شده باشد چرا که افزایش یا تعیین مبلغ قرارداد یک موضوع کاملا فنی و در حیطه اختیارات مدیریت و کادرفنی برای بحث و مذاکره برای رضایت بازیکن برای ثبت قرارداد محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها