کد خبر : 1684668 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:21 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی کروات چطور موفق به فسخ قرارداد شد

سندی که در مجلس به سود برانکو ایوانکوویچ رو شد

در شرایطی که طی چند وقت اخیر باشگاه با دنبال کردن پرونده شکایت برانکو به دنبال خرید زمان به سود خود برای تامین منابع پرداختی آن است، در گزارش هیات تحقیق و تفحص به اسنادی اشاره شده که نشان می‌دهد فسخ این مربی کروات با دلیل بوده است.

سندی که در مجلس به سود برانکو ایوانکوویچ رو شد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات سابق سرخپوشان با توجه به عدم پرداختی از سوی مدیران این تیم و با توجه به قراردادی که یک فصل دیگر از آن مانده بود، موفق شد فسخ قرارداد خود را دریافت کند.


هرچند در آن مقطع عنوان شده بود که این فسخ با توجه به قرارداد فی مابین با پرسپولیس غیرقانونی بوده و مدیران تیم نیز بارها از بازگشت او خبر می‌دادند. با این حال برانکو بر پایه آنچه که عدم پرداخت مطالباتش بوده، موفق شده بود قراردادش را فسخ کند و اکنون نیز با ارائه شکواییه‌ای به فیفا علیه این باشگاه به دنبال باقیمانده مطالبات خود است.

 

با اینحال مدیران پرسپولیس بار دیگر در خصوص این موضوع مدعی شده بودند که آنها از فیفا خواهان گراند پرونده برانکو شده‌اند تا بنوعی موفق شوند برای تامین منابع ارزی لازم، زمان بخرند. اکنون اما در گزارش هیات تحقیق و تفحص مفصلا به موارد مهم مبالغ و مفاد قرارداد با آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه اشاره شده است.


در بخشی از این گزارش آمده است که پرداخت حق الزحمه سرمربی تیم، طی ۹۷-۹۸ مطابق روال سنوات قبل پرداخت نشده است. مطابق اسناد باشگاه، در فصل فوق الاشاره تنها دو نوبت پرداختی به ایشان به مبالغ ۳۰۰ هزار دلار و ۵۰۰ هزار بورو صورت پذیرفته که مبلغ اخیر از منابع ارزی باشگاه تامین نشده است بلکه بیش فروش بلیت فصل آتی منبع این پرداخت بوده است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به واسطه حضور و کسب مقام نایب قهرمانی جام باشگاه های اسیا منابع ارزی قابل توجهی بدست آورده است. آنچه روشن است، در موضوع مذکور، باشگاه، بودجه بندی و مدیریت منابع مبنی بر اولویت تعهدات را رعایت نکرده است.

دیدگاه‌ها