کد خبر : 1684670 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:23 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

بحران عجیب نفت MIS قبل از شروع دوباره لیگ برتر

مسئولان نفت مسجدسلیمان برای برپایی اردوی تیمشان در تهران مشکل دارند.

بحران عجیب نفت MIS قبل از شروع دوباره لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شیوع گسترده کرونا در استان خوزستان و وضعیت قرمز کرونایی در این استان مسئولان نفت مسجدسلیمان نیز مانند فولادی ها تصمیم گرفتند تا اردویی را در تهران برپا کنند و بتوانند در شرایط بهتری تمرینات شان را دنبال کنند اما آنها هنوز شرایط برپایی اردو را ندارند.


نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از تیم های تحت پوشش وزارت نفت با مشکلات مالی فراوان مواجه است و به گفته مدیرعامل و سرمربی آنها حتی در تامین هزینه های جاری نیز مشکل دارند. نفتی ها برای پرداخت هزینه تست کرونا و خرید مواد ضدعفونی کننده نیز به مشکل خورده اند و حالا پول برای برپایی اردو در پایتخت و اجاره زمین تمرین هم ندارند.


این درحالی است که تمرینات نفت مانند سایر تیم های لیگ برتری باید از روز اول خرداد ماه آغاز شود اما اعضای این تیم هنوز نه تنها تست کرونا نداده اند که زمین تمرین و محل اسکان خود در تهران را نیز نمی دانند تا نماینده موفق نفت مسجدسلیمان روزهای بحرانی را سپری کند.


به نظر می رسد مسئولان استانی خوزستان باید به کمک این تیم بشتابند. نفت در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار روز های بسیار موفقی را سپری کرده و بی تردید هواداران این تیم دوست دارند در ادامه مسابقات نیز شرایط خوبی بر تیم شان حکمفرما باشد.

دیدگاه‌ها