کد خبر : 1684703 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 16:30 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

الکس سانگ:

به بارسلونا رفتم چون می خواستم میلیونر شوم!

الکس سانگ هافبک کامرونی سابق بارسلونا فاش ساخت که هدفش از انتقال به بارسا، فراتر از هر چیزی، کسب در آمد بیشتر بود.

به بارسلونا رفتم چون می خواستم میلیونر شوم!

به گزارش "ورزش سه"، الکس سانگ سال 2005 بود که به آرسنال پیوست و در مجموع هشت سال در عضویت این باشگاه قرار داشت تا اینکه سال 2012 تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود. در طول 4 سال او 39 بازی برای بارسا انجام داد و یک خرید کاملا ناموفق لقب گرفت.

 

 

1038075

 

 

سانگ در یک گفت و گوی لایو اینستاگرامی اعتراف کرد که در آرسنال بیشتر پول هایش را هدر می داد و نمی توانست به اندازه کافی پس انداز کند.

سانگ گفت:« هشت سال در آرسنال بودم و تنها در 4 سال پایانی توانستم به خوبی پس انداز کنم چرا که دستمزدم به میزان قابل توجهی افزایش یافت. پول های زیادی هدر دادم و حتی نمی توانستم 100 هزار پوند هم در حساب بانکی ام، پس انداز کنم. بیشتر پولم را صرف سفر رفتن، ترتیب دادن میمهمانی های مجلل و چیزهای دیگر می کردم. فکر می کردم میلیونرم اما اینطور نبود. هفته ای 15 هزار پوند خرج می کردم.»

 

 

1497491

 

 

سانگ ادامه داد:« اولین قرارداد حرفه ایم را با آرسنال امضا کرده بودم و هیجان زده بودم. یادم است در اولین جلسه تمرینی، تیری آنری را دیدم که با ماشین گران قیمتش به محل تمرین آمد. به خودم گفتم من هم باید همین ماشین را داشته باشم و قیمتش مهم نیست. شما به عنوان فوتبالیست، کافی بود تا چند کاغذ و مدرک را امضا کنید تا به شما ماشین را تحویل بدهند. کمی بعد همان ماشین را خریداری کردم. پس از چند ماه متوجه شدم پول هایم در حال تمام شدن هستم و در نتیجه ماشینم را با یک تویوتا عوض کردم.»

 

 

1497490

 

 

پیوستن به بارسلونا:« بارسا به من علاقه داشت و مدیر ورزشی این تیم با من صحبت کرد و گفت که اینجا به تو به اندازه آرسنال بازی نخواهد رسید اما راستش را بخواهید، اصلا برایم مهم نبود چون می دانستم وقتی به بارسا بروم، دیگر به معنای واقعی کلمه یک میلیونر خواهم بود.»

 

دیدگاه‌ها