کد خبر : 1684817 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:47 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

اختلافات باید پشت درهای بسته حل شود

اشکانی: دست مربیان در چرخه انتخابی بسته نیست

پیشکسوت کشتی گفت: در چرخه انتخابی دست سرمربی بسته نمی‌شود و خیلی راحت می‌تواند کشتی‌گیر مورد علاقه‌اش را از دل چرخه در بیاورد.

اشکانی: دست مربیان در چرخه انتخابی بسته نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی اشکانی در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی اظهار داشت: این چرخه انتخابی به اتفاق نظر همه رؤسای هیأت‌ها به تصویب رسیده است. پای صحبت اهالی کشتی بنشینید، همه با این چرخه انتخابی موافق هستند. در این انتخابی همه کشتی‌گیران یکسان دیده می‌شوند و هر کس که از دل انتخابی خارج شود، توانایی‌های خودش را نشان داده است.

 

وی افزود: من در جلسه معرفی این چرخه چند نکته داشتم، یکی از آنها اینکه مسابقات قهرمانی کشور ارزشمند می‌شود ولی تعداد شرکت‌ کنندگان در آن زیاد است و باعث آسیب دیدن کشتی‌گیران می‌شود. 

 

اشکانی در خصوص بسته شدن دست مربیان در این چرخه انتخابی عنوان کرد: من موافق نیستم که دست سرمربیان بسته می‌شود. مربیان خیلی راحت می‌توانند نفرات مورد نظرشان را از دل چرخه دربیاورند.

 

وی در رابطه با اختلافات پیش آمده بین سرمربیان و رئیس فدراسیون گفت: این اتفاق در یک خانواده رخ داده و سوءتفاهم‌هایی که پیش آمده حل می‌شود و رسانه‌ها نباید به آن پر و بال دهند. کشور ما غنی از کشتی‌گیران و مربیان باتجربه است و همیشه نشان داده‌اند که می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

دیدگاه‌ها