کد خبر : 1684868 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیشترین ضرر را از بازی بدون تماشاگر می‌کنیم؛

پیروانی: مشکلی با بازی در خارج از تهران نداریم

پیروانی می‌گوید اگر طبق قانون تعیین کنند که در تهران امکان برگزاری فوتبال نیست، آن ها از این قانون پیروی خواهند کرد.

پیروانی: مشکلی با بازی در خارج از تهران نداریم

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس درخصوص تست کرونای بازیکنان پرسپولیس گفت: استارت روزهای خوب در حال رقم خوردن است. از امروز که اعضای تیم تست کرونا دادند و انشالله تمام افرادی که در کنار تیم هستند در سلامتی کامل باشند و اتفاقی که برای تمام مردم دنیا رخ داده، شرایط بهتری رقم بخورد. اما حتی اگر شرط نبود که تست کرونا انجام بدهند، بازهم سلامتی بازیکنان برای ما خیلی مهم است و به همین خاطر هم امروز استارت تست گرفتن را زدیم و انشالله فردا جواب آزمایش ها می‌آید و از شنبه بعد از ظهر تمرینات را آغاز میکنیم.

 

پیروانی درخصوص هجمه ها به پرسپولیس توضیح داد: من فکر می‌کنم دیگر به عقب برنگردیم و تمام صحبت ها را کردیم اما ما پرسپولیس هستیم که چندین و چند سال قهرمان شدیم و حالا هم اختلاف امتیاز داریم اما خواهش می‌کنم اگر قرار است درباره تیمی صحبت کنیم، اول اخلاق را رعایت کنیم و بعد بر اساس حقایق صحبت کنیم. این که به دیگران تهمت و افترا بزنیم قشنگ نیست.

 

مدیر سرخ ها درباره مصاحبه کنایی اش نیز عنوان کرد: من گفتم اگر کسی برای انجام کاری رضایت نداشته باشد، ممکن است کارهای دیگری را انجام دهد، البته ما گناه کسی را نشستیم. خواهش من این است که بیاییم همه دست به دست هم دهیم و با مشکلات مبارزه کنیم، زندگی کردن در کنار کرونا را یاد بگیریم. من اگر صحبتی کردم حدس و گمانم بود و به کسی تهمت نزدم، خواهشم این است که بیاییم همکاری کنیم. اگر امسال لیگ برگزار نشود، سال آینده هم برگزار نخواهد شد. فوتبال شادی و نشاط به وجود می‎‌آورد و باید اتحاد  و همدلی ما بیشتر شود.

 

او در مورد وضعیت قرمز تهران و امکان عدم برگزاری فوتبال گفت: بحث این که فوتبال در شهر سفید برگزار شود، ما تابع قوانین هستیم اما می‌خواهم بدانم که الان شهر تهران فقط فوتبالش در وضعیت قرمز است؟ شما نزدیک ترین جا که بخواهید بروید نیم ساعت یک ساعت در ترافیک هستید. تمام اصناف و شغل ها باز شده و خواهشم این است که انقدر حساسیت روی فوتبال وجود نداشته باشد. هرجا بگویند ما بازی می‌کنیم، بدون تماشاگر ما بیشترین ضرر را می‌کنیم چون بیشترین هوادار را داریم. دوست داریم در کنار هواداران بازی کنیم اما بازهم تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که بگیرند همه باید تبعیت کنیم.

دیدگاه‌ها