کد خبر : 1684918 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:23 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

میزبانی فینال به تبریز و اصفهان بازگشت؛

تیم‌های متفاوت فوتسال ایران در آسیا و جهان!

بازی‌های رفت و برگشت فینال لیگ برتر فوتسال به میزبانی تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند برگزار می‌شود.

تیم‌های متفاوت فوتسال ایران در آسیا و جهان!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صعود تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، قرار بود در اواسط اسفندماه ۹۸ فینال لیگ برتر فوتسال برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقه برگزار نشد و تا به امروز هم این اتفاق نیفتاده است.

 

ظهر امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال با حضور مربیان و اعضای کمیته فوتسال برگزار شد که پیرامون آن درباره ادامه مسابقات و فصل آینده لیگ برتر و همچنین شرایط تیم ملی مباحثی انجام گرفت.

 

سید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از پایان جلسه‌‌ی کادر فنی تیم ملی و کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال با مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون، اظهار کرد: در حضور نمایندگان باشگاه‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون، نخستین بحث ما برگزاری فینال فصل ۹۸ لیگ برتر بود که به چه شکل انجام شود.

 

او ادامه داد: مباحث خوبی در این رابطه انجام شود و به این نتیجه رسیدیم که در نیمه اول تیرماه سال جاری، هر دو مسابقه یا سه بازی فینال لیگ برتر بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون برگزار شود

.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفته می‌شد که احتمالا بازی فینال به صورت تک مسابقه در شهر تهران برگزار شود، اما الان بنابر درخواست باشگاه‌های گیتی‌پسند و مس سونگون، قرار شد تا فینال به صورت رفت و برگشت در شهرهای تبریز و اصفهان انجام شود.

 

ناظم‌الشریعه تصریح کرد: هر سال فقط یک نماینده از ایران به صورت مشترک در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کرد، اما امروز مقرر شد که از فصل آینده، یکی از تیم‌های اول و دوم جدول در جام باشگاه‌های آسیا و دیگری در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند.

 

شایان ذکر است، در صورت تساوی تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در پایان دو بازی فینال لیگ برتر فوتسال، مسابقه سوم احتمالا در کرمان یا تهران برگزار شود.

دیدگاه‌ها