کد خبر : 1684956 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 19:31 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم انگیزه فراوانی دارند؛

صحبت های جالب زیدان بعد از دوری دو ماهه از فوتبال

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، از شروع مجدد تمرینات این تیم ابراز خوشحالی می کند.

 صحبت های جالب زیدان بعد از دوری دو ماهه از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش بود که شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر قاره اروپا باعث شد که رقابت های باشگاهی به حالت تعلیق در بیاید. لالیگا نیز از این قاعده مستثنی نبود و تا به اینجا هم تاریخ دقیق برای ازسرگیری این رقابت‌ها مشخص نشده است. با این وجود تیم ها اخیراً تمرینات خود را در قالب گروه‌های ۱۰ نفر آغاز کرده‌اند تا امیدواری برای ازسرگیری مسابقات بیش از قبل شود.

 

رئال مادرید یکی از تیم هایی است که طی روزهای گذشته تمرینات خود را با انگیزه‌های فراوانی دنبال کرده است. سرمربی فرانسوی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان بعد از تمرین امروز این تیم مصاحبه ای انجام داد و گفت: " این هفته بسیار خوب بوده چراکه ما می توانستیم در قالب گروه‌های کوچک تمرین کنیم. ما می‌توانیم به لحاظ تاکتیکی، جسمی و تکنیکی کارهای بیشتری انجام دهیم.به نظر می‌رسد که وضعیت تیم در این هفته بهتر شده و در هفته آینده بهتر از این هم خواهد شد."

 

 

1495749

 

 

زیدان در ادامه گفت: " ما باید مثبت فکر کنیم چرا که واقعاً خوش شانس هستیم که در محل کار خود حضور داریم و این اتفاق خوبی به نظر می‌رسد. بازیکنان فکر می‌کنند که حالا باید از این شرایط استفاده کرده و از همه چیز لذت ببرند."

 

زیدان درباره احتمال قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لالیگا نیز گفت: " هنوز ۱۱ مسابقه باقی مانده و ما قصد داریم با آمادگی کامل پا به رقابت بگذریم و فصل را به خوبی تمام کنیم. در پایان نکته مهم این است که ما همه چیزمان را برای پیروز شدن بدهیم. ما اینجا هستیم. این DNA باشگاه است و ما تلاش می‌کنیم که چیزهای زیادی را بدست آوریم.

 

 

1495746

 

 

از کار کردن دوباره کنار بازیکنان بسیار خوشحال هستم. این مهمترین اتفاق بعد از ۶۰ روز است. همه ما از بازگشت به والدیباس بسیار خوشحال هستیم. ما تمرینات را با مربیان بدنساز تیم دنبال می‌کنیم و بازیکنان هم خوشحال هستند که می توانند کنار یکدیگر تمرین کنند. آنها از انجام کاری که دوست دارند یعنی فوتبال بازی کردن و کنار هم بودن بعد از این مدت بسیار هیجان زده هستند."

دیدگاه‌ها