کد خبر : 1684969 | 01 خرداد 1399 ساعت 00:30 | 91.4K بازدید | 2 دیدگاه

در سن ۳۹ سالگی؛

نفس راحت بارسا؛ کابوس آبی اناری ها خداحافظی کرد

آریتس آدوریس، ستاره ۳۹ ساله اتلتیکو بیلبائو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

نفس راحت بارسا؛ کابوس آبی اناری ها خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، آریتس آدوریس بازیکنی بود که طی سال‌های گذشته همواره ثبات خود را حفظ کرده و با وجود بالا رفتن سن نمایش های درخشانی از خود ارائه داده است.

 

1497847

 

این بازیکن اسپانیایی به درخشش در برابر تیم‌های بزرگ لالیگا شهرت داشت و بسیاری از هواداران فوتبال در این کشور از او به عنوان کابوس بارسا یاد می کنند. آدوریس در طول حرفه‌ای خود ۲۳ بار در مقابل بارسلونا قرار گرفت و ۱۰ مرتبه مقابل این تیم موفق به گلزنی شد. او همچنین یک بار مقابل تیم کاتالانی موفق به هت تریک شده بود.

 

 

1427082

 

 

اوج کار آدوریس در فصل جاری رقابت‌های لالیگا اما به هفته اول این مسابقات بر می گردد؛ جایی که او باز هم مقابل بارسلونا درخششی فوق العاده داشت و در دقایق پایانی با یک ضربه قیچی استثنایی سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

 

این بازیکن کهنه‌کار و ۳۹ ساله اما در دقایقی پیش با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به شکل رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در بخشی از متن منتشر شده توسط آدریس آمده است: " وقت آن رسیده. بارها گفته ام قبل از اینکه شما فوتبال را ترک کنید این فوتبال است که شما را ترک می‌کند. دیروز پزشکان به من گفتند که باید هرچه سریعتر عمل جراحی روی پایم را انجام دهم. من نمی‌توانم همان طور که دوست داشتم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. این هم زندگی یک ورزشکار حرفه‌ای است.

 

اگر ادامه می دادم ممکن بود که مشکلات جدی تری به وجود بیاید چرا که به دلیل شروع همه گیر ویروس کرونا حضور فشرده در ادامه مسابقات می‌توانست صدمات دردناک تری را به وجود بیاورد. زمان خداحافظی فرا رسیده اما خیلی نگران من نباشید."

 

 

1497766

دیدگاه‌ها