کد خبر : 1685171 | 02 خرداد 1399 ساعت 11:01 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گواردیولا، خوش‌لباس‌ترین مربی دنیا

یورگن کلوپ ضمن تعریف و تمجید از تیپ و استایل لباس پوشیدن پپ گواردیولا می‌گوید قصد ندارد سبک خاص خود و استفاده از گرمکن و کلاه کپ را کنار بگذارد.

کلوپ: گواردیولا، خوش‌لباس‌ترین مربی دنیا

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، ضمن تمجید از سبک و سیاق لباس پوشیدن و استایل پپ  گواردیولا رقیب اصلی خود در لیگ برتر، از پپ به عنوان خوش‌لباس‌ترین مربی فوتبال دنیا یاد کرد ولی در ادامه توضیح داد از سبک خاص خود هم راضی است و قصد ندارد استفاده کردن از گرمکن ورزشی و کلاه کپ را کنار بگذارد.

 

1498098
 

گواردیولا در زمان هدایت تیمهای بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی به دلیل سلیقه خاص خود در لباس پوشیدن و استفاده از لباسهای رسمی معروف شده است. اما کلوپ بر خلاف بسیاری از مربیان سطح اول فوتبال دنیا همیشه به استفاده از گرمکن و کلاه کپ معروف است.

 

سرمربی آلمانی لیورپول در گفتگویی با روزنامه گاردین در این باره گفت:" من اول فوتبالیست بودم و یک روز بیدار شدم و دیدم مربی شده‌ام. وقتی وارد اتاق جدیدم شدم رختکن مربی‌ای را دیدم که دو روز قبل مربی تیم بود ولی لباس او اندازه من نبود. با اینحال گرمکن را پوشیدم و همه حواسم را به بازی دادم. من هیچوقت به اینکه ظاهرم کنار زمین چطور است فکر نکرده‌ام".

 

1498097

 

کلوپ در ادامه گفت:" می‌دانم خیلی جالب نیست چون ما در معرض افکار عمومی کار می‌کنیم ولی وقتی من به دورتموند رفتم به خودم گفتم شاید حالا وقت آن باشد که عوض شوم. این بود که یک مدت شلوار جین و تی‌شرت پوشیدم اما در آنها احساس راحتی نمی‌کردم. منظورم ولی این نیست که کسی نباید از این لباسها استفاده کند".

 

کلوپ در ادامه گفت:" به نظر من خوش‌لباس‌ترین مربی، پپ گواردیولا است. هر چیزی که می‌پوشد انگار برای او ساخته شده. او کت‌شلوار هم نمی‌پوشد و تیپش غیررسمی است. یک مربی باید در وهله اول مربی باشد و بعد اگر بخواهد خوش‌لباس هم باشد، این عالی است. ولی مساله این است که من برای این کار ساخته نشده‌ام. شما باید کاری را انجام بدهید که برایتان مناسب باشد و هر الگویی هم داشته باشید، هیچوقت نمی‌توانید همه کارهای او را تکرار کنید".

 

 

دیدگاه‌ها