کد خبر : 1685307 | 03 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: بایرن مونیخ بند خرید کوتینیو را فعال نکرد

باشگاه بایرن مونیخ رسما تایید کرد که بند خرید 120 میلیون یورویی فیلیپ کوتینیو را فعال نمی‌کند و در نتیجه این ستاره برزیلی به بارسلونا برخواهد گشت.

رسمی: بایرن مونیخ بند خرید کوتینیو را فعال نکرد

به گزارش "ورزش سه"، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومینیگه اعلام کرد این باشگاه بند خرید موجود در قرارداد قرضی فیلیپ کوتینیو را فعال نخواهد کرد. رومینیگه گفت که این بند خرید موجود در قرارداد او حالا دیگر منقضی شده است.

 

1498242

 

کوتینیو تابستان گذشته با قراردادی قرضی به مدت یک فصل از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و در قرارداد او بند خریدی گنجانده شده بود که بایرن در پایان یک فصل می‌توانست او را با پرداخت 120 میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

 

رومینیگه همانطور که انتظار می‌رفت گفت بایرن تصمیم به خرید ستاره برزیلی ندارد ولی در ادامه خاطرنشان کرد که  باشگاه هنوز تصمیمی درباره آینده او نگرفته است. رومینیگه در این باره به نشریه آلمانی اشپیگل گفت:" بند خرید کوتینیو منقضی شده و ما آن را فعال نکردیم. ما در آینده برای تیم‌ فصل آینده‌مان برنامه‌ریزی خواهیم کرد و باید ببینیم که آیا او در تیم ما نقشی خواهد داشت یا نه".

 

کوتینیو در این فصل برای بایرن 32 بازی انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده. او که اخیرا ساق پایش را به تیغ جراحی سپرده دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و معلوم نیست آیا پیش از شروع فصل آینده سلامت کاملش را بدست خواهد آورد یا نه.

 

 

دیدگاه‌ها