کد خبر : 1685372 | 03 خرداد 1399 ساعت 15:17 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

پافشاری ستین؛ مسی می داند شانس قهرمانی هستیم

کیکه ستین همچنان معتقد است که این تیم بارسا یکی از شانس های اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ محسوب می شود.

پافشاری ستین؛ مسی می داند شانس قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین زمستان گذشته وپس از حذف بارسا از سوپرکاپ اسپانیا بود که جانشین ارنستو والورده شد. او پس از ژاوی و رونالد کومان، گزینه سوم بارسا محسوب می شد و در پی پاسخ منفی دو گزینه دیگر بود که شانس هدایت بارسا نصیب او شد.

در این مدت اما به نظر نمی رسد که او توانسته باشد بازیکنان بارسا را با ایده های خود همراه کرده و آنها را نسبت به آینده ای پرافتخار، متقاعد کند. این حداقل از مصاحبه اخیر مسی قابل تشخیص است.

 

کیکه ستین چندی پیش و در یکی از مصاحبه هاش گفت که با نظر مسی مبنی بر اینکه بارسا شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ را ندارد، موافق نیست. ستین تاکید داشت که با همین ترکیب بارسا قادر به کسب قهرمانی اروپا خواهد بود ولی مسی دو هفته پیش پاسخ مربی خود را اینگونه داد:« خوش شانس بوده ام که در تمام سال های فوتبالم، در لیگ قهرمانان حضور داشته ام و بر اساس تجربیاتم می گویم که با این سبک بازی، در اروپا به جایی نخواهیم رسید.»

 

 

1498299

 

 

ستین در مصاحبه جدید خود بار دیگر به صحبت در مورد اظهارنظر مسی پرداخت و گفت:« آن قضیه بحث های رسانه ای زیادی را موجب شد ولی من معتقدم که هر دوی ما از آنچه که می خواهیم بگوییم، آگاهیم. هر دوی ما دوست داریم قهرمان اروپا شویم و این یک حس مشترک است. واضح است که همیشه می توان بهتر شد ولی مسی هم می داند که این تیم، ابزار لازم برای قهرمانی را دارد.»

 

ستین در مورد وضعیت لوئیس سوارز گفت:« هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است. او در تمرینات گروهی حضور دارد ولی مشخص است که به سطح کیفی مدنظر نرسیده است. او نیاز به اعتماد به نفس بیشتر دارد چرا که چند ماه به دور از میادین بوده. لوئیس شاید دو هفته و شاید یک ماه دیگر برای رسیدن به آمادگی زمان نیاز داشته باشد.»

 

جدایی احتمالی راکیتیچ:« با ایوان صحبت کردم. نمی دانم فصل جاری چند دقیقه بازی کرده ولی او خودش خوب می داند که چه اندازه در ایده های من جای دارد.»

 

 

1497494

 

دیدگاه‌ها