کد خبر : 1685439 | 03 خرداد 1399 ساعت 21:59 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

ایده جدید یوونتوس برای یک خرید جنجالی

هنوز هم انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس به طور قطعی منتفی شده است.

ایده جدید یوونتوس برای یک خرید جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی گونسالو ایگواین در تابستان امسال از یوونتوس قطعی باشد و کادر فنی این تیم ایتالیایی دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد. به طور قطع بیانکونری برای خرید یک مهاجم طراز اول در تابستان اقدام خواهد کرد و شبکه مدیاست مدعی شد ممکن است همچنان گزینه مورد نظر یوونتوس مائورو ایکاردی، کاپیتان سابق اینتر باشد.

 

1467163

 

پاری سن ژرمن هنوز در مورد قطعی کردن قرارداد ایکاردی به جمع بندی نرسیده و در روزهای اخیر از اینتر تقاضای تخفیف کرده است. نراتزوری نیز حاضر نیست رقم 50 میلیون یورو که 20 میلیون یورو از بند توافق شده فصل قبل کمتر است را دریافت کند و آینده مائوریتو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

اما یک راه حل دیگر دائمی شدن قرارداد مائورو ایکاردی با پاری سن ژرمن و در ادامه انتقال او به یوونتوس است. باشگاه ایتالیایی به پی اس جی پیشنهاد داده قرارداد ایکاردی را دائمی کند و در ادامه در ازای انتقال دو بازیکن یوونتوس به تورین، مهاجم سابق اینتر نیز راهی تورین شود. این می تواند جنجالی ترین انتقال تابستانی سری آ لقب گیرد، زیرا ایکاردی هنوز در بین برخی هواداران اینتر محبوب است و آنها علاقه ای ندارند این بازیکن را در اردوی رقیب دیرینه مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها