کد خبر : 1685522 | 04 خرداد 1399 ساعت 14:21 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

دو مقصد عجیب در انتظار ستاره آرژانتینی یوونتوس

اکسپرس مدعی شد که دو باشگاه ولورهمپتون و نیوکاسل خواهان جذب گونسالو ایگواین از یوونتوس شده اند.

دو مقصد عجیب در انتظار ستاره آرژانتینی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی تنها تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که هیچ تمایلی از طرف بیانکونری برای تمدید قرارداد با گونسالو ایگواین وجود ندارد؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن در آستانه جدایی از یوونتوس قرار بگیرد.

 

از طرف دیگر بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، گونسالو ایگواین این کشور را ترک کرد و به آرژانتین سفر کرد. اگرچه گفته شد که این بازیکن به دلیل بیماری مادرش که به سرطان مبتلا شده به آرژانتین سفر کرده اما با این وجود چنین اتفاقی حاشیه‌های زیادی را برای ایگواین به وجود آورد.

 

 

1441040

 

 

حالا با توجه به موارد گفته شده به نظر می‌رسد که ایگواین در آستانه جدایی از یووه قرار گرفته و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات پیش رو این تیم ایتالیایی را ترک خواهد کرد. روز گذشته بود که این بازیکن از تمایل خود برای بازگشت به ریورپلاته صحبت کردم اما حالا اکسپرس از دو مقصد عجیب برای ایگواین رونمایی کرده است. بر این اساس دو باشگاه لیگ برتری ولورهمپتون و نیوکاسل خواهان جذب مهاجم آرژانتینی یووه شده اند و قصد دارند این بازیکن را به خدمت خود درآورند.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا ایگواین بعد از یک تجربه تقریبا ناموفق در چلسی دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها