کد خبر : 1685650 | 05 خرداد 1399 ساعت 08:13 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

آبولا پرتغال خبر داد؛

طیبی در دو راهی بنفیکا و اسپورتینگ

رسانه پرتغالی آبولا اعلام کرد ملی پوش فوتسال ایران در آستانه پیوستن به یکی از دو تیم مطرح این کشور است.

 طیبی در دو راهی بنفیکا و اسپورتینگ

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته پس از اعلام باشگاه غیرت بعد از عدم توافق با حسین طیبی بر سر تمدید قرارداد و پایان حضور چهار ساله او در تیم قزاقستانی، این لژیونر ایرانی اکنون در آستانه‌ی سفر به پرتغال و رفتن به بنفیکا یا اسپورتینگ لیسبون قرار دارد.

 

با توجه به اینکه باشگاه غیرت خبر از توافق با فرناندینیو، ستاره برزیلی بنفیکا داده بود، احتمال می‌رفت که طیبی نیز راهی این تیم پرتغالی شود و به نوعی جابه‌جایی بین دو باشگاه اتفاق بیفتد، اما اکنون احتمال می‌رود این ستاره فوتسالیست ایرانی مقصد دیگری را هم برای خود مشخص کرده باشد.

 

رسانه آبولا پرتغال در خبری با اشاره به پیشنهاد فرناندینیو از غیرت قزاقستان، اعلام کرد باشگاه‌های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون به دنبال جذب طیبی هستند و مذاکراتی را با او انجام داده‌اند.

 

بنفیکا فصل ۱۹-۲۰۱۸ به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال پرتغال رسید و از سوی دیگر این باشگاه در رشته فوتبال هم به دنبال جذب مهدی طارمی است که این مسائل شاید طیبی را ترغیب کند تا بدون در نظر گرفتن سایر پیشنهادات‌اش، به جمع عقاب‌های پرتغال بپیوندد.

 

 

1498656

 

 

اما اسپورتینگ که پُر افتخارترین تیم در تاریخ لیگ برتر فوتسال پرتغال است، در فصل ۲۰۱۹ با برتری مقابل غیرت قزاقستان که حسین طیبی هم در آن حضور داشت، توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد و همین موفق‌تر بودن این باشگاه در عرصه فوتسال نیز می‌تواند عاملی برای رفتن طیبی به لیسبون باشد.

 

اسپورتینگ لیسبون تاکنون ۱۵ بار و بنفیکا ۸ با به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال قزاقستان رسیده‌اند؛ ضمن اینکه در حال حاضر اسپورتینگ با ۵۵ امتیاز و تنها دو امتیاز بیشتر نسبت به بنفیکا، در فاصله ۶ هفته به پایان فصل در صدر جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها