کد خبر : 1685673 | 05 خرداد 1399 ساعت 11:10 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سناریوی لیگ برتر: بخشی از بازی‌ها در زمین بی‌طرف

احتمال برگزاری بخشی از مسابقات لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه‌های بی‌طرف بار دیگر قوت گرفته و ممکن است شاهد این سناریو در زمان شروع مجدد این لیگ باشیم.

سناریوی لیگ برتر: بخشی از بازی‌ها در زمین بی‌طرف

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد گزینه برگزاری بخشی از مسابقات لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه‌های بی‌طرف بار دیگر قوت گرفته است. بر اساس این گزارش ممکن است از زمان شروع مجدد لیگ برتر، تعدادی از مسابقات در ورزشگاه‌های خانگی تیم‌ها و تعدادی از مسابقات در استادیوم‌های بی‌طرف برگزار شود.

 

1498675

 

بر اساس این گزارش، در جلسه مهم و تعیین‌کننده 20 باشگاه لیگ برتری که این هفته پنج‌شنبه برگزار می‌شود تا درباره شروع مجدد این فصل تصمیم‌گیری کنند یکی از موارد مهم تصمیم‌گیری پیشنهاد برگزاری بخشی از بازی‌ها در استادیومهای خانگی تیمها و بخشی دیگر از بازی‌ها در ورزشگاه‌های بی‌طرف خواهد بود.

 

در جلسه مهم پنج‌شنبه علاوه بر این، قرار است درباره تاریخ شروع مجدد لیگ، فهرست مسابقات و مسائلی از این دست هم تصمیم‌گیری شود. توافق نهایی با پخش‌کنندگان تلویزیونی مسابقات هم در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

1498673

 

در هفته‌های گذشته پیشنهاد اولیه مبنی بر برگزاری همه مسابقات باقی‌مانده در ورزشگاه‌های بی‌طرف با مخالفت شدید دو باشگاه تاتنهام و چلسی، کنار گذاشته شد. دیلی‌میل حالا مدعی است اخباری بدست آورده که لیگ برتر قصد دارد در مدلی جدید، تعدادی از بازی‌ها را در ورزشگاه‌های خانگی تیمها و تعدادی دیگر را در ورزشگاه‌های بی‌طرف برگزار کند. این پیشنهاد با موافقت پلیس بریتانیا همراه است.

 

 

دیدگاه‌ها